la 10-11-2025 11:16 AM
la 10-11-2025 11:19 AM
Vreau să spun că sunt pe abonament,dar am folosit tot internetul pe un update de Software și dățile trecute câmd luam 20gb bonus nu era nicio probleme,mergea...
la 10-11-2025 11:27 AM
Posibil sa se fi activat serviciul cost control și sa blocat accesul la date mobile pentru a nu face costuri suplimentare. Dacă bonusul sa alocat in cont și nu îl poți folosi, atunci contactează serviciul clienți.
10-11-2025 11:22 AM - editat 10-11-2025 11:23 AM
Salutare!
Ești utilizator prepay sau utilizator de abonament?
Utilizatorii prepay pot folosi bonusul doar împreună.cu o optiune de minim 5 euro credit activa, iar in roaming cu o optiune de minimum 12 euro credit in limita politicii de utilizare rezonabila a datelor in roaming.
la 10-11-2025 11:31 AM
Sunt utilizator de abonament.
la 10-11-2025 12:07 PM
Încearcă un restart sau cel puțin o reconectare la rețea (trecere prin mod avion). Posibil să fie nevoie de o reactualizare a resurselor de pe contul abonamentului utilizat. Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 25-11-2025 12:02 PM
@Christian3, s-a rezolvat situația?
la 25-11-2025 09:34 PM
Nu s-a rezolvat situația! Rezolvați aplicația...
la 26-11-2025 08:36 AM
Trimite-ne, te rog, numărul de telefon în mesaj privat. Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta.
la 26-11-2025 08:49 AM
Mulțumesc pentru ajutor! Cum trimit nr. de telefon în privat?
la 26-11-2025 09:55 AM
Click pe profilul meu și apoi "Trimite un mesaj", dreapta sus.
la 25-11-2025 09:35 PM
Rezolvați eroarea,nu știu...
la 26-11-2025 10:57 AM
Acum da,mulțumesc pentru ajutor!
la 26-11-2025 11:05 AM
Deci funcționeaza acum? Este totul în regulă?
la 26-11-2025 11:09 AM
Da,funcționează,mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor