anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am efectuat plata facturii din aplicația My Orange, însă nu am primit cele 5 pinata

Ramona07
Junior entuziast

Bună ziua.
Am efectuat plata facturii din aplicația My Orange, însă nu am primit cele 5 pinata, conform acțiunii.
Le voi mai primi?
De asemenea când deschid secțiunea "notificări", nu primesc pinata...

1 Soluţie acceptată‚

Din pacate, eu cred ca are mare importanta. Pt a primi pinate pt plata facturii trebuie ca aceasta sa fie achitata pana la data limita de plata, nu si daca faci amanare de plata. Daca pt alte actiuni ai primit pinate si pt plata facturii nu, atunci asta cred ca e cauza, neplata facturii la timp.

Lasa, mai ai timp pana la sfarsitul campaniei sa aduni minim 1000 de puncte. De-abia a inceput si deja ai aproape o treime.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

FLo1
#StarMember

@Ramona07: Bun venit în Comunitate. Conform regulamentului, ”Acțiunea “Plată factură” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei”. 

Întrebare: Când a fost ultima plată a facturii înainte de acest moment? A trecut o lună calendaristică (minim 30/31 zile)? Sfat: Era bine dacă plăteai factura redirecționată din aplicația Pinatei. Acolo nu se activează această opțiune decât după o lună calendaristică, deși ai putea plăti în avans acel abonament. 

  

Ramona07
Junior entuziast

Am realizat plata facturii direct din secțiunea acțiuni pinata și atunci și acum.

Ultima plată a facturii înainte de acest moment a fost pe 13 aprilie.

delfinas
#StarMember

Ramona, bun venit in Comunitate!!!

Ai putina rabdare, uneori se aloca pinatele cu putina intarziere, asa am patit si eu luna aceasta. Nu au fost alocate imediat, ci dupa cateva ore. Mai da refresh la aplicatie, poate apar.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

La mine s-au alocat instant. Dacă nu apar, poți face o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

teacher_
#StarMember

Salut! @Ramona07 , știu că pare ciudat, dar ai acceptat termenii și condițiile noului concurs Pinata? De fiecare data trebuie sa fii de acord, știu că a început un concurs Pinata nou, punctele vechi s-au pierdut și pentru a putea primi puncte trebuie sa fii de acord cu condițiile concursului. 

Ramona07
Junior entuziast

Desigur, am acceptat termenii și condițiile noului concurs. Am deja strânse 295 de puncte de când a început noul concurs.

Tot nu au fost alocate pinatele? Cea pt accesarea aplicatiei pentru aceasta saptamana a intrat?

Ramona07
Junior entuziast

Pinatele pentru accesare aplicație și verificare consum (cost suplimentar, resurse) mi-au fost alocate astăzi, însă cele de la plata factura nu.

Intr-adevar factura era amânată pentru plata pana astăzi, dar nu cred ca are importanta asta. La fel am procedat și luna trecută, la concursul anterior, iar punctele mi-au fost imediat alocate.

Aștept în continuare. Revin cu un comentariu de îndată ce au intrat punctele.

Din pacate, eu cred ca are mare importanta. Pt a primi pinate pt plata facturii trebuie ca aceasta sa fie achitata pana la data limita de plata, nu si daca faci amanare de plata. Daca pt alte actiuni ai primit pinate si pt plata facturii nu, atunci asta cred ca e cauza, neplata facturii la timp.

Lasa, mai ai timp pana la sfarsitul campaniei sa aduni minim 1000 de puncte. De-abia a inceput si deja ai aproape o treime.

Ramona07
Junior entuziast

Bineînțeles! Este destul timp.

Ramona07
Junior entuziast

Bună dimineața tuturor!

Am primit pinatele azi-dimineață la ora 08:00. Tot azi-dimineață am primit și mesajul cu punctele Thank You acumulate.

Va mulțumesc pentru informări și ajutor! 

@Ramona07: Cu plăcere. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții și impresii cu și despre tehnologie. 

O veste bună!!! Cu plăcere!

Deci a fost cum am crezut inițial, că ți se vor aloca pinatele cu ceva întârziere, doar că a fost ceva mai lungă așteptarea. Poate din cauza amânării de plată, sistemul a procesat plata mai greu.

E vrajeala mie mai îmi trebuiau 20 puncte și nu mi le-au dat nici de ciuda ,cred că își împart premiile între ei