anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vechimea in retea in aplicatia My Orange

Nickro
Junior

Ce se intampla cu aplicatia My Orange, la vechimea in retea imi apare 0 ani si 8 luni. Am 20 vechime

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Dacă înainte ai fost pe prepay și ai trecut pe abonament ești considerat client nou, deci cu vechimea o iei de la 0, la fiecare schimbare de status gen trecere abonament - prepay sau invers, ești considerat client nou

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai 20 de ani ca și abonat și nu ai avut migrări la prepay, portare în altă rețea sau yoxo, trebuie să le scrii din secțiunea Contact, mai jos, de unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Vechimea se calculeaza in functie de serviciul folosit: abonament sau cartela. In momentul in care se migreaza catre celalalt (de la abonament la cartela sau invers, de la cartela la abonament), vechimea se reseteaza.

Nu stiu daca vechimea se poate reface (sunand la Relatii Clienti) intrucat vechimea pentru fiecare serviciu stiu ca este independenda (ori una, ori cealalta).

PS: vezi ca sunt destui care se plang ca vechimea nu prea le este luata in seama la fidelizare. Nu as vrea sa intru in gura lor, dar m-am invatat sa spun clar ce vreau si sa negociez in functie de nevoile mele, nu de un sistem informatic care, din cate am vazut, nu ia in seama consumul utilizatorului (nu cred ca ia niciun parametru oferit de vechimea si consumul clientului).

DanielaH
Moderator

@Nickro, s-a rezolvat/ clarificat situația?

Nu. Nu s-a rezolvat situatia dar important este ca beneficiul de 10.5 Gb.de net care se aloca pentru vechimea in retea il primesc, asa ca ce este afisat in sectiunea beneficii conteaza mai putin. Deranjaza vizual, accesezi sectiunea si vezi 0 ani si 8 luni si zambesc amar.