anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Tentativa de Frauda - Poti castiga un Samsung galaxy S 20 din aplicația My Orange?

CLAUDIU_8
Junior
Este adevărat ca poti castiga un Samsung galaxy S 20 din aplicația My Orange si ca trebuie sa plătesti 10 lei???
Sau este vreo păcăleală?
1 Soluţie acceptată‚

CristianaA
Junior

Buna din nou !

Nu, nu este adevarat. Este o tentativa de frauda!

 

 

Revin cu o veste neasteptat de buna ! 

Mi s-au returnat banutii ! 

Desi cu banca mea nu am "rezolvat nimic" am umat totusi sfaturile primite de la ei si anume am trimis un mail ( de fapt doua) in care am solicitat returnarea sumei pe motiv ca este o eroare intrucat nu am intentionat sa cumpar /  comandat nimic de pe site-ul lor.

Am primit in foarte scurt timp ( 2-3 ore) un mail in care mi se confirma returnarea sumei solicitate de mine.

Astazi ( la mai putin de 3 zile ) am gasit mail referitor la returnarea banilor si au intrat si banutii in cont. Aproape toti. ( 3 lei mai putin, dar asta chiar nu mai conteaza).

Deci, un caz fericit.

Vizualizare soluţie în postul original

60 Răspunsuri 60

FaraUnID
Campion certificat
Initiatorul spune "Eram in Orange si dintr-o data m-a bagat pe site-ul asta" Daca redirect-ul acela s-a intamplat din senin fara ca el sa efectueze click pe absolut nimic, inseamna in telefon / tableta / PC (depinde cum a accesat el site-ul Orange) exista um malware, posibil un Browser Hijacking si care l-a trimis pe pagina respectiva. @initiator Ar fi bine sa efectuezi o scanare completa a PC sau a telefonului si sa vezi ce rezultate obtii. De asemenea verifica ce add-ons ai instalate in browser.

Lucian_R
Începător
E un lucru "bun" totusi in aceasta semnalare. Acum stie ca a furnizat datele cardului cuiva de neincredere si ca trebuie sa isi suspende cat mai repede cardul pentru a nu pierde si mai multi bani.

CristianaA
Junior
Buna ziua, Teapa este mult mai mare !!! Pe aceeasi pagina am ajuns si eu, in urma cu cateva zile, nu stiu cum... M-am "inscris la concurs" prin plata taxei de 9 lei si bineinteles....introducerea datelor de pe card. Azi mi s-a blocat pe card suma de 320 lei ( 65 euro) fara sa mai accesez vreodata acea pagina ! Am sunat la banca (ING) si mi s-a spus ca nu pot bloca tranzactia si ca pot doar cere respectivului furnizor returnarea sumei .... hahaha !!! As vrea sa-mi spuneti daca credeti ca mai pot face ceva pentru recuperarea sumei care mi-a fost "furata" Cardul l-am blocat, desigur . Cu multumiri, Cristiana

Jay
Campion certificat
Eu nu cred.. singura care putea sa te ajute era banca.. sa poti face o cerere de refuz plata..

FaraUnID
Campion certificat
Poti cere refuz plata motivand faptul ca acea plata nu a fost autorizata de tine in mod express, dublata de o plangere la Politie. Banca este obligata sa-ti returneze suma.

CristianaA
Junior
Am sunat la banca si am cerut refuz la plata. Mi s-a spus ca pot cere doar returnarea banilor. Ceea ce evident nu se va intampla intrucat acum caut pe internet info si nu gasesc nimic. Nu exista .

CristianaA
Junior
Am re-sunat la banca pentru anularea tranzactiei. Un alt domn, aceelasi raspuns : procedura este sa "incerc sa rezolv cu furnizorul" pe cale amiabila, prin trimiterea unui e-mail, ceea ce am si facut. Am gasit o adresa de mail support@bestofreward.com, "beneficiarul" care apare pe aplicatia bancara fiind RLXSOUND.COM, carora de asemenea le-am trimis un e-mail. Culmea...pe acest site "RLXSOUND.COM" sunt mentiuni despre un "abonament pentru conținutul bunurilor digitale" , "incarcarea cardurilor", sintagma "ramburs garantat" si mai ales " Nota despre rambursari si tranzactii fradulente" . Nu am gasit nimic altceva...ex: ce ar vinde ...cu ce se ocupa....

FaraUnID
Campion certificat
Nesimitirea bacilor nu cunoaste limite. Solcitia in scris bancii refuz plata pe motivul mentionat de mine anterior si in functie de raspunsul lor oficial te poti adresa Politiei si chiar entitatii care a emis acel card Visa / Mastercard. Domain Name: RLXSOUND.COM Registry Domain ID: 2411166081_DOMAIN_COM-VRSN Registrar WHOIS Server: whois.rrpproxy.net Registrar URL: http://www.key-systems.net Updated Date: 2020-05-05 Creation Date: 2019-07-09 Registry Expiry Date: 2020-07-09 Registrar: Key-Systems GmbH Registrar IANA ID: 269 Registrar Abuse Contact Email: abuse@key-systems.net Registrar Abuse Contact Phone: +49.68949396850 Name Server: NS-1349.AWSDNS-40.ORG Name Server: NS-1706.AWSDNS-21.CO.UK Name Server: NS-27.AWSDNS-03.COM Name Server: NS-917.AWSDNS-50.NET

CLAUDIU_8
Junior
Mi-a luat si mie 320 de lei

Ascary
Campion certificat
Of oameni buni,daca vi s-ar cere 2 euro pentru vreo actiune umanitară probabil ca v-ati gandi bine inainte insa pentru un chilipir de 1000 euro imediat dati cativa lei. Pe asta mizeaza impostorii astia,un telefon superb "gratis"...haida de,chiar asa? Bancile nu au cum sa va returneze banii fiindca cumva voi ati autorizat platile. Va pot lua lunar din cont daca cumva ati bifat din greseala un "abonament". Tot ce puteti face este sa va blocati cardurile si sa cereti bancilor voastre alte carduri. Asta e,distractia costa. Daca n-ar fi de plans,chiar am putea râde 🙂

CristianaA
Junior

Buna din nou !

Nu, nu este adevarat. Este o tentativa de frauda!

 

 

Revin cu o veste neasteptat de buna ! 

Mi s-au returnat banutii ! 

Desi cu banca mea nu am "rezolvat nimic" am umat totusi sfaturile primite de la ei si anume am trimis un mail ( de fapt doua) in care am solicitat returnarea sumei pe motiv ca este o eroare intrucat nu am intentionat sa cumpar /  comandat nimic de pe site-ul lor.

Am primit in foarte scurt timp ( 2-3 ore) un mail in care mi se confirma returnarea sumei solicitate de mine.

Astazi ( la mai putin de 3 zile ) am gasit mail referitor la returnarea banilor si au intrat si banutii in cont. Aproape toti. ( 3 lei mai putin, dar asta chiar nu mai conteaza).

Deci, un caz fericit.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Asta este chiar o veste grozavă și este bine că povestea ta a avut un final fericit! Felicitări!

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@CristianaA bine că i-ai primit înapoi :) Te așteptăm în continuare în comunitate!

CLAUDIU_8
Junior
Cristiana A pe ce adresă ati trimis mail-ul??

CristianaA
Junior
Odata aici : https://rlxsound.com/ In partea de jos a paginii este o sectiune pentru trimitere mail. Si odata pe: support@bestofreward.com . Aceasta este adresa mentionata in mail-ul primit dupa ce m-am inscris la tombola si am achitat cei 1.95 EURO. Mail-ul primit este in engleza dar eu am trimis mail scris in limba romana. Mail-ul primit dupa inscriere: "Order Details Hello ! Thank you for your order. You can find the summary of your order below: Date of the order: 06/22 12:33am Email: Items ordered: Name Quantity Price Trial subscription 1 €1.95 The payment will appear on your statement as: rlxsound.com +359 2 437 4136. Contact us Phone number 44 208705 0549 Email support@bestofreward.com Terms and conditions" Eu am trimis asa : "Buna ziua, In cursul zilei de azi, 25.06.2020 mi s-a blocat din cont de catre ( beneficiar ) RLXSOUND.COM suma de 320 lei, suma pe care nu am autorizat-o la plata si cu care nici nu am intentionat sau incercat sa comand / achizitionez ceva de la societatea dvs. In urma cu cateva zile pentru acelasi beneficiar (RLXSOUND.COM) am autorizat plata , respectiv retragerea din cont prin intemediul cardului VISA a sumei de 9 lei, suma solicitata pentru inscrierea la o tombola pentru castigarea unui telefon Samsung, motiv pentru care am introdus datele cardului meu VISA. Va rog sa-mi returnati suma de 320 lei, respectiv sa anulati retragerea sumei de bani mentionate, intrucat consider ca este o eroare atata timp cat nu am solicitat / comandat niciun produs sau serviciu de la societatea dvs. Astept returnarea sumei mentionate . Cu multumiri," Raspunsul primit este acesta : "Hi! We have processed a refund back to your credit card. Please note that the payments come through different payment gateways. We have to collect all the requests received within 24 hours and only then we pass them to an appropriate payment processor to issue the refund. It also takes some time for a refund to be reflected on your bank account. It may be much faster than 10 business days, but we give the maximum period as sometimes some unexpected things may happen. Best Regards, Customer Support " Desi eram convinsa ca nu voi rezolva nimic, totusi am incercat. Succes !