anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Serviciul Chat din My Orange

Alex_G_
Cunoscător
Ați folosit vreodată serviciul de chat din My Orange? Cât de util vi s-a părut? V-a fost de ajutor?
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember
Am folosit serviciul chat din My Orange si chiar am ramas placut surprinsa de informatie acordate. Deseori am incercat sa intru in legatura cu un operator Orange si m-am pierdut prin meniul stufos si de cele mai multe ori am renuntat. Eu recomand utilizarea lui cand ai nevoie de lamuriri.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Interesant, intuitiv, rapid. Serviciul acesta e foarte util. Folosesc frecvent serviciul chat, pentru că de multe ori, cei de la acest serviciu mi se par mult mai promți și mai capabili să rezolve rapid problemele cu care te confrunți.

Ascary
Campion certificat
Faptul că obții informațiile dorite aproape instant.

Razvan
#StarMember
Da, am obtinut un raspuns rapid la intrebarile care ma interesau, decat daca as fi apelat la 300 sau pe mail.

Ciucuras
Cunoscător certificat
Nu l-am folosit pana acum, nu a fost nevoie, insa posibilitatea de a discuta pe chat problemele e mai la indemana, decat sa astepti ca un operator sa fie liber sa poti expune problemele

Miha_Z
#StarMember
Am folosit serviciul chat din My Orange si chiar am ramas placut surprinsa de informatie acordate. Deseori am incercat sa intru in legatura cu un operator Orange si m-am pierdut prin meniul stufos si de cele mai multe ori am renuntat. Eu recomand utilizarea lui cand ai nevoie de lamuriri.

Romeo_
Senior certificat
Trebuie sa-l folosesti si te vei convinge cu siguranta de eficienta lui. E un pas inainte fata de trecut cand asteptai in linie un raspuns. 😉

Alex_G_
Cunoscător
Eu am folosit serviciul chat. Voiam sa aflu și părerea altor persoane. Mi s-a întâmplat sa plec în străinătate anul trecut și mi-am dat seama abia când am ajuns acolo ca imi activasem o opțiune greșita și nu puteam sa sun in țara sau la serviciul de relații cu clienții de la Orange. Am reușit sa ma conectez la o rețea wi fi și așa am descoperit in contul my orange opțiunea de chat. Am intrat acolo, am scris problema și foarte repede am reușit sa o și rezolv și nu doar atât, am găsit și o foarte mare înțelegere din partea operatorului.

Jay
Campion certificat
L-am folosit acum câteva luni, însă, a durat destul de mult convorbirea pentru ca primeam răspuns destul de lent si, nu puteam sa stau cu ochii in telefon sa astept, iar, aplicația, nu ma notifica in niciun fel, asa ca dura si pana vedeam răspunsul.. sunt curioasă acum, în urma modificărilor cat de mult s-a schimbat..

Ascary
Campion certificat
Merge ok robotul.

Jay
Campion certificat
@Ascary, nu este vorba despre robot, este messenger-ul din aplicatie.. si acolo tot consultanții raspund..

Neaplicabil
Cum anulez o reîncărcare ?

Ascary
Campion certificat
Nu prea mai ai cum odata ce ai reincarcat.De asta si sunt tot felul de pasi pana la finalizarea reincarcarii,ca sa nu fie făcută din greseala

Cornel5
Începător

Da lam folosit este 0.0 😀😀