la 25-04-2024 05:01 PM - editat ultima oară la 29-04-2024 09:39 AM de DanielaH
25-04-2024 05:04 PM - editat 25-04-2024 05:05 PM
Salut,
Momentan sunt intr-adevar niste probleme cu serverele Orange in general. Sunt mai multe servicii care nu merg (sau merg foarte greu). My Orange este unul dintre ele.
Din cate stiu, situatia este cunoascuta, si se lucreaza la remedierea ei. Deci...doar un pic de rabdare, si perseverenta. La mine se incarca. Foarte, foarte, foarte greu. Dar se incarca intr-un final.
la 25-04-2024 05:32 PM
Salut!
Confirmăm și noi că pot exista dificultăți în utilizarea aplicației. Colegii noștri cunosc situația și lucrează la remedierea ei.
Ne cerem scuze pentru inconvenient și vă mulțumim pentru înțelegere.
la 25-04-2024 07:26 PM
Salutare!
Am pățit și eu ieri așa, dar după ce am dezinstalat și reinstalat, și-a revenit.
Cred că poți încerca, dacă nu ai făcut-o deja!
Baftă!
la 25-04-2024 07:41 PM
Acum e ok. Sau cel putin e mai bine.
la 26-04-2024 05:02 AM
Exact aceiași problema, încă nu am rezolvat-o, am dezinstalat de 2 ori și reinstalat, am Huawei p20, am verificat și softul sa fie ultima versiune
Pe data de 21 trebuia sa plătesc, am deschis aplicația am avut aceiași problema, adică nu se deschidea, am uitat sa plătesc, azi am aceiași problema, si ca un făcut nu sunt acasă sa plătesc la o sucursala
Înțeleg ca exista probleme cu aplicația, dacă nu o sa îmi meargă următoarea data în luna mai, o voi dezinstala și am sa revin peste un an, în caz ca peste un an nu se rezolva cu aplicația o sa folosesc de la altcineva același servicii
la 26-04-2024 08:10 AM
Poți încerca și de pe un laptop/ desktop și poate reușești!
la 26-04-2024 08:06 AM
La mine e ok acum. Nu la fel de rapida ca interfata veche, dar nu mai am problema de ieri. Poate e ceva specific pe alte telefoane, sau ceva specific pe telefoanele Huawei.
la 26-04-2024 03:01 PM
Închizi aplicația și o repornesti.
Merge de fiecare data.
la 26-04-2024 03:22 PM
la 27-04-2024 10:23 AM
Am dezinstalat și reinstalat aplicația, cu un minut mai devreme am făcut actualizare la o alta aplicație, deci internetul merge, am redeschis aplicația, am lăsat 2 minute ca să mestece și nu s-a deschis, reamintesc am Huawei p20, toate celalalte aplicații îmi merg și nu am nici o problema, doar aplicația my Orange nu se deschide
Am observat totuși ca fata de poza urcata la acest post la mine sus scrie my Orange fix, dar eu am instalat aplicația corecta adică my Orange, nu my Orange fix
Am sa mai încerc sa ma conectez la aplicație, revin astăzi sa anunț dacă am reușit sau nu
la 27-04-2024 10:42 AM
Banuiesc ca esti client OROC (fost Telekom Fix), de aceea iti apare asa in aplicatie. Dar da....nu e normal.
Ca idee, la mine se incarca acum. Dar e adevarat ca sunt client Orange Romania SA, nu Orange Romania Communications SA (adica fostul Telekom Fix).
La o prima vedere, pare ca sunt probleme cu conturile OROC.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor