anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De cateva zile nu am acces la detalii convorbiri in aplicatia My Orange

Andrea2
Începător

Buna ziua! De cateva zile nu am acces la detalii convorbiri in aplicatia My Orange. Dupa ce selectez detalii convorbiri imi apar facturile. Mentionez ca am dezinstalat, instalat din nou aplicatia deja.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Detaliile de convorbiri sunt acum disponibile în My Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

nu pot intra in contul meu

Ne dai, te rog, mai multe detalii? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea întâmpinată?

bubolex
Junior

https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos Confirm ca detaliile convorbirilor si ale sesiunilor de date sunt disponibile aici, , la adresa indicata intr-un comentariu mai sus.

In schimb, aceste detalii tot nu apar in factura detaliata inf ormat PDF descaracta din sectiunea consum si facturi (https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos).

Dar banuiesc ca nu apar, chiar daca problema a fost reparata, din cauza ca facturile au fost generate inainte sa fie reparata.

Mai incerc luna viitoare, dupa ce se emite urmatoarea factura, si revin aici cu un mesaj.

Multumesc pentru ajutor!

Mulțumim și noi pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.

Fișierul PDF poate fi accesat și conține detalii factura.

bubolex
Junior

Salut,

Am incercat sa descarc factura cu detalii in ultimele doua luni, dupa ce aparent problema a fost rezolvata, de aici:

https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos

Dar in continuare, pentru mine, factura cu detalii e identica cu cea fara detalii.

Pe pagina de mai jos se vad detaliile, pe site, dar doar pentru ultima saptamana:

https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos

Va rog sa redeschideti ticketul :). Daca va pot furniza orice informatii in vederea rezolvarii problemei, nu ezitati sa ma contactati la telefon sau pe email.

Multumesc.