anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu aplicatia my orange

Adriada15
Junior

Eu cred ca foarte curand am sa renunt la serviciile d-voastra.

1 Soluţie acceptată‚

Important este să fie achitată și să primești confirmarea plății pe email. Sincronizarea contului se face abia după 2-3zile, nu instant. Deci verifică după câteva zile și vei vedea că se va actualiza. Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

48 Răspunsuri 48

FLo1
#StarMember

Bun venit în Comunitate.  Fără o descriere a problemelor nu avem cum să te ajutăm. Ai vreo problemă referitoare la aplicația MyOrange? Oferă-ne câteva detalii.

Acuma seara a fost o problema cu aplicatia. De fapt tot timpul este o pr cu aplicatia. Am reusit intr-un final sa achit facura, banii s-au retras din cont, dar in aplicatie, apar tot cu facura neachitata.

Important este să fie achitată și să primești confirmarea plății pe email. Sincronizarea contului se face abia după 2-3zile, nu instant. Deci verifică după câteva zile și vei vedea că se va actualiza. Numai bine. 

daca ai sa platesti pe site Orange  in contul tau  ai sa ai confirmarea in 15 secunde -  probabil din aplicatia pentru telefon se "misca" mai greu.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

La mine funcționează, am făcut chiar acum proba și este ok. Probabil a fost ceva temporar aseară și sper că s-a rezolvat.

Eu am întâmpinat probleme și cu aplicația băncii, deci nu există perfecțiune. Important este să nu ne stresăm inutil pentru chestiuni care se pot rezolva.

O zi frumoasă!

Intr-adevar, cand vezi ca ti s-a retinut o suma de pe card, si nu primesti nici o confirmare de plata, iar in aplicatie apari tot cu factura neachitata, chiar nu este nici un motiv de stres. 

arsradu
#StarMember

Au fost probleme aseara. Acum se pare ca s-au rezolvat. Poti sa confirmi?

Am rugamintea, pe cat posibil, sa nu folosesti numarul de telefon ca username. Sunt date personale si nu au voie in Comunitate.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Adriada15, s-a rezolvat situația cu aplicația? E totul în regulă?

Nu merge sa platesti in aplicatia my orange cu cardul orange money! Nici ieri nu a mers. 

Ai cardul înrolat în aplicație? Ce se întâmplă când vrei să plătești? Primești vreun mesaj de eroare?

In prima faza exact ca la Dani V, dupa aceea am reusit si nu prea. S-au retras banii din cont, eu nu am primit nici o confirmare de plata, niciunde, si in aplicatie apar cu facura neachitata. Asa ca singura solutie, a fost sa refuz plata. Acum astept sa vad cand intra banii inapoi si dupa aceea sa mai incerc.

Acum nu stiu. Nu am mai incercat. Astept sa intre banii in cont, si am sa incerc dupa aceea.

DaniV
Explorator

Da. De ieri nu mai merge.

1000004737.jpg

Nu avem semnalat niciun incident. Încearcă să ștergi cardul și să-l reintroduci. Ai încercat cumva și cu un alt card? Un restart/ update de aplicație ai făcut?