la 11-10-2022 09:20 AM - editat ultima oară la 11-10-2022 10:12 AM de DanielaH
la 11-10-2022 09:53 AM
Buna Maria,
Numarul de telefon pare sa fie din Telekom. Ai avut sau ai pachet cu internet si TV si ai fost transferata la Orange Romania Communications? Tind sa cred ca platforma My Orange web nu suporta (inca) numere Telekom pentru administrare pe cont.
Incearca te rog din aplicatia My Orange de mobil. Si, daca ai un pic de timp, arunca o privire si aici.
la 11-10-2022 10:02 AM
Am încercat și îmi spune ca acest număr este invalid. Am sunat la relatii cu clientii, mi-au înregistrat o sesizare ,în urma cu aproximativ o săptămână, de la care nu am primit nici un răspuns.
la 11-10-2022 10:11 AM
Autentificarea in aplicatia My Orange sa face cu...email si parola? Sau?
la 11-10-2022 12:25 PM
@moroiemaria: Dacă numărul pe care dorești să-l adaugi contului creat deja este de abonament atunci nu merge. Este necesar cont nou, pe numărul respectiv. Doar dacă este de Prepay vei putea să-l adaugi astfel. Abonamentele sunt adăugate implicit pe baza adresei de email asociate contului.
la 12-10-2022 04:09 PM
Nu, nu poate fii adaugat nici dacă este de Pre-paid. Aceeași problema o am și eu. Pe lângă abonametul Orange, am numarul principal, portat de la Telekom la Orange, pe care nu îl pot adaugă în aplicație, ca să îl pot încarcă de acolo.
la 12-10-2022 02:49 PM
@moroiemaria s-a rezolvat/ clarificat situația?
la 12-10-2022 04:21 PM
Salut tuturor!
Dacă aveți atât servicii Orange cât și Orange Romania Communications, momentan veți avea două conturi separate chiar dacă folosiți aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.
Aveți aici mai multe detalii.
la 12-10-2022 04:26 PM
Doar ca doamnisoara/doamna de la suportul telefonic, de ieri, a spus ca e necesara ștergea contului și crearea altuia, nicidecum ca trebuie sa ne logam pe doua conturi separar
la 12-10-2022 04:30 PM
Dacă nu ați înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să vă creați un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.
la 12-10-2022 04:34 PM
Sunt client de 3 ani, de la portarea numărului principal, iar de un an am si abonament tv și internet fix la Orange, pe care l-am reînnoit acum o luna sau doua. Am înțeles ca nu funcționează sa îmi administrez nr de telefon prepaid pe contul pt Orange TV și internet fix.
la 12-10-2022 04:38 PM
Razvan, scuze, am înțeles eu greșit. Am crezut că ai și servicii fixe de la Orange Romania Communications și doar în acel caz era nevoie de 2 conturi separate.
Ce se întâmplă cînd încerci să adaugi numărul de PrePay? Primești vreun mesaj de eroare?
la 12-10-2022 04:55 PM
Am un cont făcut de mult, pe aceeași adresa de e-mail, pt numărul prepaid și am încă un cont făcut, pe aceeași adresa de e-mail, pt serviciile de tv și internet. Când încerc sa introduc nr prepaid din primul cont în cel de al 2 lea cont, îmi postează ca a avut loc o eroare, sa încerc din nou. Menționez ca pe contul pt serviciile de internet și tv nici măcar nu sunt admin
la 12-10-2022 05:02 PM
Mulțumesc pentru detalii. Am înțeles acum. În acest caz da, trebuie șters unul din conturi și apoi adaugate noile servicii (ele nu pot fi administrate de pe 2 conturi diferite cu aceeași adresă de e-mail). Si da, este necesar un cont de admin pentru a putea face astfel de modificări.
Recomandarea mea este să iei legătura cu colegii mei prin intermediul messengerului din My Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor