la 27-08-2024 05:41 PM - editat ultima oară la 28-08-2024 08:21 AM de DanielaH
Mi-a fost spart contul My Orange, am schimbat parola de la cont, imi apare parola schimbată, dar nu
27-08-2024 06:35 PM - editat 27-08-2024 06:37 PM
Am înțeles. Referitor la schimbarea parolei, îți recomand să reiei procesul: posibil să nu fi validat parola schimbată astfel încât aceasta să fie confirmată. Referitor la acele comenzi, poate au rămas pe cont în urma unei simulări. Dar bine că le-ai sesizat și anulat la timp, pentru a nu fi necesară refuzarea comenzii.
la 27-08-2024 06:03 PM
Salut Daniel. Revino cu completări pentru a înțelege ce probleme întâmpini după schimbarea parolei contului tău MyOrange.
la 27-08-2024 06:16 PM
Am schimbat parola, dar la conectare noua pe cont tot vechea parola merge. Mentionez ca m-am deconectat de pe toate dispozitivele. Problema mare este ca m-am trezit cu o comanda de doua telefoane pe magazinul online, norocul meu ca nu s-a finalizat comanda
27-08-2024 06:35 PM - editat 27-08-2024 06:37 PM
Am înțeles. Referitor la schimbarea parolei, îți recomand să reiei procesul: posibil să nu fi validat parola schimbată astfel încât aceasta să fie confirmată. Referitor la acele comenzi, poate au rămas pe cont în urma unei simulări. Dar bine că le-ai sesizat și anulat la timp, pentru a nu fi necesară refuzarea comenzii.
la 30-08-2024 10:25 AM
Mulțumesc pentru sfat. Am reușit să - mi schimb parola!
la 29-08-2024 08:44 AM
@danielli, s-a rezolvat situația cu parola contului My Orange?
la 30-08-2024 10:26 AM
Da, s-a rezolvat!
29-08-2024 10:59 AM - editat 29-08-2024 11:29 AM
Am oferit în trecut o suită de soluții pe care compania Orange România le-ar putea implementa pentru o protecție de 100% a conturilor My Orange, după modelul celor de la Vodafone România, la Prepay: un serviciu care să asigure și la Orange Prepay protecția codului PUK cu un PIN (sau o parolă) care să fie cerut/ă la încercarea aflării codului PUK de pe un alt număr Orange Prepay, autentificarea în doi pași în cadrul logării în contul My Orange, iar în cazul în care hackerul/hoțul SIM-ului fizic va încerca să reseteze parola contului My Orange pentru a putea intra în el, la secțiunea "Am uitat parola" codul de resetare al parolei să fie trimis exclusiv via adresa de email asociată contului My Orange, afișată trunchiată, punctată. Și, bineînțeles, acea adresă de email pe care o folosește clientul Orange Prepay să nu aibă validată în ea fix numărul de telefon aflat în discuție, întrucât clientului Orange Prepay îi poate fi spartă și adresa de email. Adică clientul Orange Prepay să folosească o adresă de email de la Tuta(Tutanota), Proton, etc, provideri de email care nu impun obligatoriu clienților lor validarea unui număr de telefon în conturile lor de email aferente.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor