anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare de plata My Orange

Bioansorin
Începător

Buna ziua...nu am putut plati factura. Am incercat de mai multe ori. Imi da eroare  . Dar in aplicatia bancii imi apare ca mi-a luat banii de doua ori. Ce se intampla? 

Screenshot_20250120-125129_My Orange.jpg

26 Răspunsuri 26

Bioansorin
Începător

Mentionez ca data scadenta a fast pe 17 ianuarie 

Bun venit in Comunitate!!! Daca zici ca in aplicatia bancii apare retrasa suma de 2 ori, zic sa ai un pic de rabdare, o fi o eroare de sistem in My Orange. Data limita de plata a fost pe 17? Serviciile mai sunt active?

Ar fi bine sa poti face un printscreen la plata din aplicatia bancii si sa folosesti una din metodele de aici sa confirmi plata cat mai repede.

Banii platiti in plus pot ramane in cont pt luna viitoare.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Dacă ți-a luat banii, trimite poza aceasta și cu dovada plății la Orange, din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo povestești ce ai întâmpinat și le trimiți dovezile, cum spuneam. E clar că e o problemă la Orange , o eroare.

Sper să reușești!

Baftă!

Multumesc. Am trimis 3 poze in sectiunea scrie-ne.  Cea de aici si doua facute la doua tranzactii in banca.  Am facut poze cu alt telefon ca nu imi da voie sa fac screenshot.  Scrie acolo tranzactia si numarul

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Sper să primești răspuns cât mai repede și să fie totul în regulă. Oricum, ai dovada plății in aplicația băncii, iar dacă ai plătit de 2 ori, diferența poate rămâne pentru plata ulterioară.

Baftă! 

Băncile nu permit realizarea de screenshot-uri in aplicație sau screenrecorder.

Insa poți transmite de obicei aceste tranzacții în format PDF către adresa ta de email.

Odată primit PDF poți face screenshot sau îl poți trimite direct așa catre Orange.

 

Am intalnit aceeasi problema pe YOXO, am trimis mesaj pe chat dar nimeni nu ma baga in seama. Care este SLA-ul operatorilor Orange/YOXO?

 

O zi buna!

Mai bine întrebi care este volumul de muncă al operatorilor.

Rezolva solicitările in funcție de ordinea în care au fost primite.

SLA este ceva normal pentru orice service desk si trebuie stiut de catre clienti. gestiunea volumului de munca este responsabilitatea angajatorului, faptul ca este ridicat nu este intotdeauna din vina angajatilor si nici a clientului care asteapta raspuns mai ales ca optiunea este inactiva la momentul de fata. daca este prea mare, anagajatii tr sa ceara ajutor angajatorului in gestiunea incidentelor. raspunsul tau nu ofera nici un pic de ajutor si ma face sa inteleg ca "lasa ca ajung ei la tine candva"

Este răspunsul pe care l-am primit la rândul meu din partea acestora.

Mă îndoiesc că vor oferi informații despre SLA.

Bioansorin
Începător

Nu s-a schimbat nimic...in apliacatia orange imi arata in continuare cat am de platit...in apliacatia bancii imi arata ca am platit de 2 ori.

Salut @Bioansorin ,

Cel mai probabil plățile tale sunt blocate sau in decontare. Daca nu ai primit confirmare in aplicația Orange atunci plata nu a fost finalizată si suma este blocata. Urmeaza un proces in care comerciantul trebuie sa debiteze suma respectiva daca nu ea se va debloca si va fi vizibila in contul tau. De la ce banca ai cardul?

Daca totuși plata a fost făcută cu succes iar bani au fost debitați, ei au ajuns unde trebuie si vor fi vizibili in câteva zile in contul tau Orange.

Raiffeisen bank.  Dupa cum se vede... mai scrie că: autorizarea expira la: 30 ianuarie.   

Si mai scrie ca:  tranzactie nedecontata 

Dar banii nu-i mai vad in cont

  • d20250120_132423.jpg

 dupa cum se ved... odata spune ca autorizarea expira la 30 ian , și mai spune ca tranzactie nedecontata