anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare și latență la afișarea informațiilor.

Anonim
Neaplicabil

Am reîncărcat cartela Orange Prepay din aplicația mobilă NeoBT. Dar, ulterior, îmi afișează resursele, respectiv perioada de activitate și perioada de grație a cartelei, în 3 moduri diferite: la *133# îmi afișează corect atât creditul imediat actualizat cât și cele două perioade, în aplicația mobilă My Orange totul a rămas neactualizat, iar în contul My Orange versiunea web îmi arată creditul actualizat, însă perioadele active sunt neactualizate. Dacă la aplicația mobilă My Orange mai pot trece cu vederea, de ce în versiunea web a contului My Orange nu s-au actualizat cele două perioade?

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Din păcate, s-a mai discutat subiectul și văd că nu s-a rezolvat nimic.

Cred că cel din telefon este corect, adică *133#. Celelalte se actualizează mai greu și uneori nu dau corect.

Și eu am observat asta la prepay-ul folosit ocazional.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Am verificat acum, iarăși. Pe versiunea web afișează totul corect. În aplicația mobilă My Orange, întâmplător am descoperit că afișează doar la secțiunea "Consum", situată jos și aici este afișată doar perioada activă. Cea de grație probabil că nu a fost implementată de către developerii aplicației în meniul "Consum". Și nu găsesc, personal, niciun "buton" de refresh în cadrul acestei aplicații. O fi sau n-o fi existând, eu nu-l găsesc. Update: s-a actualizat totul corect acum și în aplicația mobilă My Orange.

Anonim
Neaplicabil

În curând datele se vor actualiza la fel de repede și în aplicația mobilă similar cu varianta web.

Se lucrează și unele schimbări sau văzut deja în aplicație.

Pentru moment cele mai actualizate informații referitoare la resurse le poți găsi accesând SelfCare *100# sau special pentru cei ce dețin prepay *133#.

O seara faina!🌜

FLo1
#StarMember

Creditul pe cont se actualizează în timp real chiar, însă pe MyOrange (indiferent că este aplicație sau WEB account) actualizarea se face abia după câteva minute, și chiar mai bine dacă nu este efectuată acțiunea pe timpul zilei (între 8 - 20). Dar dacă e o problemă, accesul la cont se poate face din SelfCare (apel la *100#), oricând, de oriunde, chiar și fără internet cu date exacte și la zi. Numai bine!