la 03-11-2025 10:46 PM - editat ultima oară la 04-11-2025 09:20 AM de DanielaH
04-11-2025 07:43 AM - editat 04-11-2025 08:52 AM
@Peach , mesajul/eroarea pe care o primești se datorează faptului că ai creat inițial plata recurenta de pe un alt cont my Orange. Pentru a face modificările va trebui sa te conectezi cu contul my Orange în care sa creat plata recurenta inițial
la 04-11-2025 01:24 AM
Peach, bun venit in Comunitate!!!
Lasa plafonul setat deja, iar dupa urmatoarea plata incearca o noua schimbare de plafon, daca e nevoie. Eu cred ca va lua cat ai de plata acum.
la 04-11-2025 07:36 AM
Multumesc pt raspuns! Problema este ca plafonul este prea mic si nu se poate efectua plata. De aici nevoia de modificare plafon 🫤
04-11-2025 07:43 AM - editat 04-11-2025 08:52 AM
@Peach , mesajul/eroarea pe care o primești se datorează faptului că ai creat inițial plata recurenta de pe un alt cont my Orange. Pentru a face modificările va trebui sa te conectezi cu contul my Orange în care sa creat plata recurenta inițial
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor