la 31-10-2025 05:19 PM - editat ultima oară la 03-11-2025 12:22 PM de DanielaH
Salutare,
De cateva zile incerc sa platesc factura din contul meu, dar nu reusesc sa intru in cont. De fiecare data apare o eroare
HTTP ERROR 400
la 31-10-2025 05:21 PM
Buna @CLOD5
Din aplicatia MyOrange sau de pe web?
In ambele cazuri, e indicata o stergere a memoriei cache si daca esti de pe aplicatie, o dezinstalare/instalare.
Confirm ca nu e nicio problema in aplicatia MyOrange, intrucat acum 10minute am achitat o factura.
Te asteptam cu detalii!🌙
la 31-10-2025 05:21 PM
Buna @CLOD5
Din aplicatia MyOrange sau de pe web?
In ambele cazuri, e indicata o stergere a memoriei cache si daca esti de pe aplicatie, o dezinstalare/instalare.
Confirm ca nu e nicio problema in aplicatia MyOrange, intrucat acum 10minute am achitat o factura.
Te asteptam cu detalii!🌙
la 31-10-2025 05:53 PM
Am tot încercat de pe web, am reusit sa intru in cont, dar cand accesez ”plateste factura” apare aceeasi eroare. Voi incerca sa sterg cache-ul.
31-10-2025 05:57 PM - editat 31-10-2025 06:00 PM
Salutare!
După cum spune și Anca07, ștergerea cache-ului ar trebui să rezolve problema (sau folosirea unui alt browser). Poți încerca și din aplicația mobilă să plătești factura. Alternativ poți plăti factura fara a fi logat accesând linkul:
la 31-10-2025 06:05 PM
Da, mulțumesc, am reușit după ștergerea cache-ului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor