
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2022 10:19 PM
Ajutooor in my orange!
Cum scot nr. prepay din aplicatia Orange, deoarece nu vreau sa fie reincarcat automat? E trecut la voce, prepay, nu stiu sa il dezactivez. Am gasit cumva optiunea, dar imi scrie ca il dezactiveaza azi si azi tocmai mi-a intrat optiunea de 6 euro si nu vreau sa o opreasca tot azi ca e ca si cum am dat baniî degeaba
Cum scot nr. prepay din aplicatia Orange, deoarece nu vreau sa fie reincarcat automat? E trecut la voce, prepay, nu stiu sa il dezactivez. Am gasit cumva optiunea, dar imi scrie ca il dezactiveaza azi si azi tocmai mi-a intrat optiunea de 6 euro si nu vreau sa o opreasca tot azi ca e ca si cum am dat baniî degeaba
dce962c7b3a66040_inkedscreenshot_20220610_201058_my_orange_original_li_original.jpg
Previzualizare fișier
605 KB
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2022 10:52 PM
@Anca: din câte înțeleg de la tine, problema ar fi activarea automată a opțiunii, nu existența numărului pe cont.În meniul din MyOrange sau din *100# găsești la "opțiuni active" ceea ce vrei să dezactivezi. Astfel nu se va mai activa automat. Probabil ai avut și credit suficient pe cont, motiv pentru care s-a putut realiza activarea opțiunii.
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2022 10:52 PM
@Anca: din câte înțeleg de la tine, problema ar fi activarea automată a opțiunii, nu existența numărului pe cont.În meniul din MyOrange sau din *100# găsești la "opțiuni active" ceea ce vrei să dezactivezi. Astfel nu se va mai activa automat. Probabil ai avut și credit suficient pe cont, motiv pentru care s-a putut realiza activarea opțiunii.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2022 10:56 PM
Multumesc mult! Am reusit sa intru in varianta desktop si am sters nr de la reincarcare programata. Acum imi arata ca nu am " reincarcare programata",deci,clar nu mi se reincarca automat din sistem.Citisem un comentariu de la un tip,Claudiu,care sugera actiunea din contul meu,setari cont ,dar din varianta desktop si vad ca a functionat. Multumesc pentru raspunsul bun de tinut minte. Sunt noua pe prepay dupa 10 ani de abonament

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2022 11:14 PM
E bine dacă te-ai descurcat. Totuși nu renunța la contul MyOrange pentru că vei avea nevoie de el, adică NU "scoate numărul din aplicația Orange ".

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2022 12:52 AM
Nu renunt la aplicatie deoarece am fibra activa. Tocmai de aceea nu voiam reincarcare programata,avand pachetul de fibra,se putea reincarca nr in mod automat programat. Mie azi mi s-su deconectat serviciile de voce si m-au trecut pe prepay cu o prima reincarcare din sistem,de luna viitoare incep eu sa incarc sim-ul. Multumesc pentru raspuns!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2022 09:33 AM
E chiar bine pe prepay, vei vedea, mai ales ca încarci când vrei, dacă vrei, cu cât vrei și mai ales ... ceea ce vrei.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2022 09:53 AM
Exact,pai ma saturasem de "surprize" pe banii mei. Ce m-a determinat sa reziliez contractele a fost faptul ca la fiecare voce mi-au adaugat un euro in plus pe factura dandu-mi 20 GB trafic de net cadou. Pai unde e cadoul,daca platesc? Plus ca aveam internet nelimitat. Nu am fost notificata in prealabil,m-am trezit cu o factura mărita. Am patit-o de multe ori in cei 10 ani de abonament si am zis stop,ca bani nu mai sunt ca altadata,am copii,s-au schimbat prioritatile incat sa mai primesc surprize de la abonamente! O zi usoara!
