la 19-11-2023 02:14 PM
Fie ele servicii fixe sau mobile, pre-paid sau post-paid, individuale sau la pachet, LUNAR (cel puțin o dată), cu o plată fiecare dintre noi este ”dator”. Așadar, indiferent de tipul serviciilor alese (utilizate), avem de plătit o factură sau de achitat o reactivare / reîncărcare pentru servicii pre-paid.
În acest context, voi cum preferați să faceți acestă plată și de ce?
Avem de ales între o multitudine de variante, fiecare cu avantaje și dezavantaje. Astfel, ca o enumerare pe scurt, putem plăti o factură CASH / CARD/ TRANSFER BANCAR. Dacă ultima este folosită mai mult în sectorul privat, o persoană fizică va alege de obicei cash sau card. De ce CASH? De ce CARD?
CASH: De ce la un terminal de plăți (pay-point, un-doi etc), de ce la bancă, de ce într-un magazin Orange, fie el Orange Shop sau Partener Orange?
CARD: De ce să plătești prin oricare variantă enumerată anterior, dar utilizând cardul bancar și de ce să plătești online (sau să NU alegi să plătești online)? ORANGE încurajează pentru confortul tău plata online, utilizând cardul bancar.
INFO: Știați că pentru servicii prepaid, plata online cu cardul este aducătoare de beneficii DOAR utilizând contul MyOrange? Știați că doar așa veți beneficia de beneficii ca bonificație ”date mobile”? Detalii aici. Nu ai un cont MyOrange? Crează-ți unul aici și acum. Mai mult, și valabil inclusiv pentru abonamente: știați că utilizând aplicația MyOrange pentru efectuarea plăților aferente facturii de abonament / reîncărcării conturilor prepaid beneficiați de puncte în Pinata Party, puncte cu care, pe lângă participarea la concursul cu premii în telefoane și alte device-uri beneficiați de bonificații la alegere, de la minute naționale și date mobile nelimintate, până la activarea unei opțiuni lunare ORANGETVGO? Ba mai mult, primiți chiar și discount-uri sub formă de voucher pentru achiziția unui telefon sau pentru device-uri la alegere.
JUSTIFICARE: Acest topic a fost deschis atât pentru informare, cât și pentru a vă exprima opinia: De ce aș alege o metodă de plată în detrimentul alteia? De ce aleg personal să plătesc printr-o anumită modalitate de plată? De ce sunt deranjat să plătesc o factură online utilizând cardul bancar, dar sunt încântat și nu am reținere la a face achiziții online de Black Friday? Există vreo diferență între metodele de plată? Dacă DA, care? Dacă NU, atunci de ce se preferă alternativa?
Și pentru că nu fac excepție, personal prefer plata facturii/reîncărcarea contului prepaid în mod online, utilizând aplicația MyOrange. De ce? Motivele, lesne de înțeles, le-am enumarat mai sus. Vă mulțumesc pentru feedback, oricare ar fi el. 📝
la 29-11-2023 07:02 AM
la 19-11-2023 02:39 PM
Salutare!
Eu plătesc totul din aplicația My Orange, de multă vreme. Am și un prepay pe care îl încarc lunar tot din aplicație, cu plata pe factura telefonică.
Mulțumesc!
la 19-11-2023 08:13 PM
Am activat serviciul DEBIT DIRECT !
la 19-11-2023 08:51 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Este o soluție comodă, chiar excelentă, însă de exemplu Pinãta Party nu ia în considerare astfel de plăți. Dacă nu interesează acele concursuri / bonificații, atunci nu e o problemă. 👍
la 19-11-2023 02:39 PM
In mare parte si eu platesc facturile online cu cardul. Uneori facturile de la Orange le mai plateste si socrul cu cash in magazin.
la 20-11-2023 07:12 AM
Eu unul platesc tot ce tine de Orange din My Orange. Dar stiu ca sunt destul de multi clienti care prefera aplicatii third party cum ar fi Pago sau BT Pay. Pentru ca in felul asta pot plati facturile mai multor furnizori dintr-o singura aplicatie. Dar binenteles ca in felul asta nu mai primesti bonificatiile specifice My Orange de care ziceai mai sus. Alternativ, si benefic in special pentru abonati pentru ca in felul asta primesc puncte Thank You (doar in ORO), este plata din Orange Money. Tot de acolo se pot face si reincarcari Prepay. Dar din nou, intrucat nu e My Orange, nu se primesc bonificatiile specifice (puncte Piñata de exemplu).
la 20-11-2023 10:01 AM
Da Radu, dar plătind astfel, din comoditate, mulți nu știau ce plătesc de fapt. Adică plată fără verificarea conținutului facturii conduce la regrete tardive (istoria topicurilor din Comunitate pe acest subiect ”grăiește”.... adevăr).
Eu unul sper ca această obișnuință românească de a plăti din alte aplicații decât cele ale furnizorului de servicii să se schimbe.
la 20-11-2023 10:07 AM
"Obisnuinta" este data de a merge intr-un singur loc sa faci platile. Cred ca ai "uitat" cozile interminabile de la Posta Romana pentru plata facturilor (la toti furnizorii). Eu am instalate pe telefon toti furnizorii cu care am contracte (Enel/PPC, Engie, Digi, Orange, eBloc) si, cu exceptia eBloc, platesc la toti prin aplicatiile proprii. Stiu ca nu pot gresi conturile de plata (Enel spune cuiva ceva?...)
la 20-11-2023 10:23 AM
Da, pentru că ”POȘTA” era mai răspândită în teritoriu ca locuri de încasare, băncile având program redus și sedii limitate, mai ales în rural.
Enel? Cine-s aceștia? Acum sunt deja cu bagajele la ușă. ”Cheia” a fost predată grecilor de la PPC. Nu văd bine dar acesta e alt subiect: ”Sector telecom luat sub aripă grecească și lăsat ulterior în voia sorții”.... Sper să nu fie și pe energie același scenariu. 🙂
la 20-11-2023 10:25 AM
Din pacate "grecii" din telecom {telekom) au avut in spate niste nemti (minoritari, cei drept). Sper sa nu faca acelasi tzatziki.
la 22-11-2023 08:10 AM
@arsradu: Pentru că înainte de a prefera abonament ești fan PPY 95% sau chiar mai mult 🙂 sunt curios: Pinata Party joacă vreun rol în ceea ce te privește? Sau mai exact, MyOrange WEB sau APP? Alegi MyOrange APP pentru PinataParty sau pentru accesul mai facil? Utilizezi varianta WEB a MyOrange sau doar ocazional când nu poți (de exemplu) finaliza acțiunea dorită de pe aplicația MyOrange? Mulțumesc. 🙂
22-11-2023 08:21 AM - editat 22-11-2023 08:25 AM
Neata Flo!
Pentru reincarcari si alte operatii pe cont, daca le pot face din aplicatia My Orange (presupunand ca nu e vreun bug sau ceva), prefer sa o fac din aplicatie, pentru ca intre telefon si laptop, tind sa am la indemana mai des telefonul decat laptop-ul.
Este si Pinata un incentive? Este, sigur. Dar intrucat ultimele editii au fost cu tragere la sorti, si sansele sunt minuscule, parca mi-am pierdut un pic interesul fata de joc. Adica, daca sunt in aplicatie, intru si in Pinata, dar nu mai petrec atat de mult timp in sectiunea respectiva ca la inceput. Adica, nu mai intru in aplicatie specific pentru Pinata.
Dar da, daca nu pot sa fac ceea ce am nevoie din aplicatie, varianta 2 este varianta web. In general prefer o interfata web (mai mare) cand sunt multe detalii pe pagina. Mi se pare mai usor de citit, urmarit. Dar pentru chestii uzuale, aplicatia e foarte ok.
De exemplu, desfasuratorul (Detalii Convorbiri), e accesibil si din aplicatie, si de pe web (pc). Dar e mult mai usor de analizat de pe PC, pentru ca sunt multe randuri, multe coloane mai ales, si daca nu ma insel, in varianta de mobil nici nu-ti afiseaza toate coloanele. Deci pentru mine asta ar fi un use-case in care trebuie sa folosesc varianta web vs app. In rest, e mai la inde…mana aplicatia. 🙂
la 22-11-2023 08:53 AM
Neața Radu și mulțumesc de răspuns 🙂
Da, ceva similar și la mine: adică atât timp cât ”datele mobile” sunt suficiente pe PPY, PinataParty este pe un loc secundar, motiv pentru care MyOrange APP este, ca urmare, pe un loc secundar. Pare-se că nu mai este la fel de .... ”attractive”.
Pe de altă parte, atât timp cât la un număr PPY, dacă expiră opțiunea, pentru reactivare manuală din credit în aplicația MyOrange se pare că există (uneori) o problemă de neafișare opțiuni (nu știu dacă e chiar ”bug” 🙂 ).... atunci prefer varianta WEB (pentru bonus, offcourse), unde nu am întâlnit încă situația.
Cât privește task-ul desfășurătorului.... perfect de acord cu tine. Interesant (BTW) că de vreo săptămână e funcțional, adică fără eroare la afișare, inclusiv ca DLD acel .csv, atât de pe APP cât și WEB. Aceasta nu poate decât să mă încânte 🙂 Înseamnă că s-a lucrat.
22-11-2023 09:05 AM - editat 22-11-2023 09:07 AM
Da, si la mine a fost functional in ultima vreme (indiferent de perioada zilei). In afara de acel pop-up GDPR ale carui optiuni nu par sa se salveze, si apare de fiecare data cand accesezi sectiunea, pare sa fie ok functionalitatea. Inca mai apar unele dintre celelalte probleme (de exemplu Switch Account mi-a aparut din nou zilele trecute). Cu toate astea, nu am mai fost invitat sa me reloghez in cont...
Deci da, se pare ca s-a mai lucrat la problemele astea. 🙂
la 22-11-2023 09:23 AM
Pe Android a fost chiar și un update (ieri), la v9.4.0 build 5778. Și DA, acel GDPR deja a devenit o rutină. În schimb nu am (mai) întâlnit ”switch” și nici ”re-login”, cel puțin de vreo 7-10 zile.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor