la 16-11-2022 01:21 AM - editat ultima oară la 16-11-2022 08:38 AM de DanielaH
Bună seara....
Cum pot să văd consumul cartelei prepay ?
Cum să fac să intru în aplicația My Orange și să pot reincarca cartela? Când intru în aplicația My Orange, apare Orange Fix, cu datele și detaliile abonamentul tv pe care îl am.....
16-11-2022 09:34 AM - editat 16-11-2022 02:30 PM
Salut Dan,
Momentan, Orange Romania Communications (fostul Telekom) si Orange Romania SA (Orange) sunt institutii diferite, motiv pentru care administrarea serviciilor se face din aceeasi aplicatie (My Orange), dar cu delogare de pe una si logare pe cealalta.
Deci, daca ai deja un cont asociat acelui numar prepay, ca sa-l poti administra, va trebui sa te deloghezi de pe contul de OROC si sa intri pe cel de ORO. Daca nu ai un cont, va trebui sa-ti creezi unul. Iti recomand sa folosesti adresa de email ca username, in locul numarului de telefon, si parole diferite.
la 16-11-2022 06:25 AM - editat ultima oară la 16-11-2022 08:39 AM de DanielaH
Salutare!
Cred că trebuie să adaugi mai întâi numărul în My Orange. Cum faci acest lucru, ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-contul-meu-din-aplicatia-my-orange-16948
Sper să reușești!
Succes!
la 16-11-2022 07:58 AM
Am încercat, nu merge.....
16-11-2022 09:34 AM - editat 16-11-2022 02:30 PM
Salut Dan,
Momentan, Orange Romania Communications (fostul Telekom) si Orange Romania SA (Orange) sunt institutii diferite, motiv pentru care administrarea serviciilor se face din aceeasi aplicatie (My Orange), dar cu delogare de pe una si logare pe cealalta.
Deci, daca ai deja un cont asociat acelui numar prepay, ca sa-l poti administra, va trebui sa te deloghezi de pe contul de OROC si sa intri pe cel de ORO. Daca nu ai un cont, va trebui sa-ti creezi unul. Iti recomand sa folosesti adresa de email ca username, in locul numarului de telefon, si parole diferite.
la 16-11-2022 02:29 PM
Mulțumesc,,, am reușit.... este nevoie de parole diferite...
la 16-11-2022 02:30 PM
Mersi frumos. Am adaugat si informatia referitoare la parole, daca mai sunt si alti useri cu aceeasi problema. 🙂
Ma bucur ca ai reusit!
la 16-11-2022 09:54 AM
@DanFerariu: Serviciile de voce mobilă nu sunt de la Orange? Sunt de la Orange Com (ex Telekom)? Din captură reiese că introduci un număr de voce mobilă de OROC.
la 16-11-2022 08:37 AM
Salut, Dan! Bine ai venit în Comunitate!
Dacă ai ambele tipuri de servicii va fi necesar să ai două conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte.
Uite aici toate detaliile. Să ne spui dacă ai reușit.
la 16-11-2022 02:27 PM
Bună Daniela, am reușit..... am nevoie de 2 parole diferite, aceeași aplicație, același email., parole diferite..... Mulțumesc...
la 16-11-2022 02:31 PM
Mă bucur. Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor