la 01-03-2024 01:26 PM - editat ultima oară la 01-03-2024 01:29 PM de DanielaH
la 04-03-2024 10:31 AM
Posibil sa fie un bug pe XS Max. La mine a mers perfect din prima. Singura conditie a fost sa pornesc procesul din My Orange. Adica, in momentul in care primeam eroarea pe care o vezi tu, era din cauza ca nu ii dadusem acceptul din setari. Dar tie nu-ti apare deloc in setari, ceea ce e foarte ciudat.
la 05-03-2024 12:11 PM
Si la fel iti apare si dupa ce reinstalezi aplicatia? Prima data dupa reinstalare, cand incerci sa activezi acea optiune, ar trebui sa-ti apara un pop-up. Daca reusesti sa vezi ce ti-am trimis mai sus (sau iti poate descrie cineva), ar trebui sa fie un pop-up ca acela. Dar asta apare o singura data, dupa reinstalarea aplicatiei.
Daca tie nu ti-a aparut niciodata, e posibil sa fie intr-adevar un bug. Fie cu aplicatia, fie ceva din iOS.
Ai posibilitatea cumva sa ne spui ce versiune de iOS folosesti? Si ce versiune de aplicatie?
la 05-03-2024 12:21 PM
la 05-03-2024 12:27 PM
Iti multumesc frumos pentru capturile de ecran. 🙂 Da, totul pare ok. In cazul asta, e posibil sa fie un bug de aplicatie.
Daca ai trimis deja mai departe informatiile astea (versiune iOS si versiune aplicatie), putem doar sa asteptam sa se rezolve. Din pacate, nu am modelul tau de iPhone sa incerc si eu. Ar fi fost util... Dar da, pare un bug, sau ceva specific pentru cazul tau.
Ai cumva un alt iPhone la indemana pe care sa poti incerca aplicatia? Daca nu...din pacate va trebui sa asteptam sa se rezolve.
la 05-03-2024 12:39 PM
am instalat aplicația și pe un iPhoneSE 2016 Și același lucru apare
la 05-03-2024 12:52 PM
Scuze pentru mesajul anterior! am instalat aplicația și pe un iPhone Se 2016 și acolo mi-a
cerut permisiunea de a accesa calendarul și acolo funcționează bine . am șters aplicația din iPhone XS Max am dat restart telefonului am instalat aplicația din nou și tot așa pe acesta nu îmi cere permisiunea la calendar apare același mesaj
05-03-2024 12:55 PM - editat 05-03-2024 12:57 PM
Buuun. Asta numesc eu un rezultat. 🙂 Nu e cel asteptat, dar cel putin confirma ca problema e doar pe acel telefon.
Ai cumva instalata vreo aplicatie de ad blocking sau ceva similar? Ceva ce nu exista pe acel iPhone SE?
Ma gandesc ca poate ai vreo aplicatie (sau vreo setare) care blocheaza pop-up-urile la nivelul sistemului de operare. Nu vezi pop-up-ul, nu poti sa-i dai acces la Calendar...si de aici toate problemele.
Evident ca ai putea face si o resetare generala a telefonului, dar in momentul asta mi se pare cam mult pentru un simplu pop-up. Nu cred ca merita.
la 05-03-2024 02:11 PM
Nu am nici pop- up blocat si nici aplicatie ce blocheaza
la 05-03-2024 02:37 PM
și cu toate acestea, deși sunt perfect de acord cu tine, nu văd de ce ”Părerea mea este că aplicația nu este adaptată și actualizată sau are buguri deoarece pe acest telefon am ultimul soft de ios !!!” conform celor menționate de inițiator. Dar nu comentez mai multe din lipsă de iOS.
la 05-03-2024 03:47 PM
Pai...pare un bug de soft. Fie de iOS, fie de aplicatie sau ceva setari. Eu nu am reusit sa reproduc problema pe al meu telefon, si aparent nu se intampla nici pe un iPhone SE. Deci....ori e o problema specifica pentru XS Max, ori problema e in alta parte. Dupa cum ziceam mai sus. Poate o setare care blocheaza pop-up-urile, sau o aplicatie ceva...
Din cate inteleg de la LFS nu ar fi cazul. Caz in care...nu stiu ce altceva ar putea fi, decat eventual vreun bug.
la 22-03-2024 12:21 PM
Poți sa îți pui un memento pe telefon, sau poți intra la setările telefonului dacă are aceasta opțiune ! Depinde și ce model ai!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor