la 01-03-2024 01:26 PM - editat ultima oară la 01-03-2024 01:29 PM de DanielaH
la 04-03-2024 10:31 AM
Posibil sa fie un bug pe XS Max. La mine a mers perfect din prima. Singura conditie a fost sa pornesc procesul din My Orange. Adica, in momentul in care primeam eroarea pe care o vezi tu, era din cauza ca nu ii dadusem acceptul din setari. Dar tie nu-ti apare deloc in setari, ceea ce e foarte ciudat.
la 01-03-2024 01:47 PM
Salutare!
Poți verifica permisiunile aplicației? Din câte vad, nu are o permisiune de acces la calendar.
la 01-03-2024 04:16 PM
la 01-03-2024 04:20 PM
Și același mesaj îmi apare
la 01-03-2024 04:25 PM
Ai incercat reinstalare aplicatiei.
la 01-03-2024 04:41 PM
Am șters aplicația și am re instalat-o și tot notificarea aceea o primesc
01-03-2024 02:09 PM - editat 01-03-2024 02:10 PM
Salut,
Setarile telefonului (Settings) > My Orange > Calendare (Calendars) > Access Complet (Full Access). Cel mai probabil, in cazul tau, e setat pe Niciunul (None).
la 01-03-2024 04:28 PM
01-03-2024 02:34 PM - editat 01-03-2024 04:23 PM
Trebuie să permiți accesul aplicației my Orange la agenda telefonului.
la 01-03-2024 04:29 PM
la 01-03-2024 03:20 PM
Cel mai simplu adaugi ”evenimentul” (Plată factură) cu recurență lunară și ești avertizat fără probleme, cu text / sunet de alarmă sau alte metode preferate.
la 05-03-2024 09:05 AM
Parerea mea ramâne exact cum doresc eu, numai că aplicatiei îii trebuir sai functioneze corect toate optiunile implementate ⚠️⚠️
la 05-03-2024 09:12 AM
Dacă pe alte iOS e funcțională, iar la tine NU, atunci e o problemă de telefon (vezi răspunsul dat de @arsradu ). Deci fie schimbi telefonul, fie adaptezi ”metoda” la o adăugare manuală, astfel încât să nu rămâi cu informația pentru programare neadăugată la calendar. Decizia îți aparține pentru că este în interesul tău. Succes.
la 05-03-2024 10:03 AM
Părerea mea este că aplicația nu este adaptată și actualizată sau are buguri deoarece pe acest telefon am ultimul soft de ios !!!
la 05-03-2024 10:48 AM
Ultimul soft nu inseamna ca este si cel mai stabil. Probabil aplicatia are nevoie de o mica verificare, dar nici IOs nu este perfectiunea intruchipata. Daca nu ma insel, ultima versiune stabila este 17.3.1 si urmatoarea este 17.4 care ar trebui sa apara zilele viitoare. Tin minte ca pe IOs 15 (nu mai stiu .cat, dar sigur nu era Beta) am tot avut bug-uri pe un IPhone SE si a durat cam doua saptamani pana au remediat la urmatorul update.
Totusi, ai raportat si in aplicatie inconvenientul? Comunitatea ajuta, dar, daca eroarea se manifesta la un numar foarte mic de utilizatori, rezolvarea va fi intarziata.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor