anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Credit/ opțiuni reîncărcare Prepay din My Orange

Mury78
Începător
De ce atunci când vreau sa fac o reîncărcare, la toate opțiunile de reîncărcare apare cuvântul credit, chiar dacă este vorba de opțiune cu internet, sau minute?
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
Salut @Mury78, Bun venit in comunitate si felicitari pentru prima intrebare. In contul My Orange vei regasi 4 categorii cand alegi sa iti reincarci cartela si anume: - Optiuni minute, SMS si net - Optiuni internet - Optiuni roaming - Credit Orange a ales sa puna dupa fiecare optiune cat valoreaza aceasta in credit tocmai de aceea vezi acel "credit" dupa fiecare optiune indiferent daca este cu minute sau internet. Mie mi se pare utila aceasta informatie si te ajuta sa faci o comparatie din punct de vedere pret-beneficii. @arsradu nu am inteles problema cu cei 6GB, in captura de ecran apare ok, poate ne oferi mai multe detalii. @romeo, sunt deja separate aceste categorii dupa cum le-am mentionat mai sus.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

teacher_
#StarMember
Salut! Așa este aplicația, te poate induce in eroare daca nu ești atent... Daca vrei sa reîncarci strict credit, ultima varianta trebuie aleasă, cea unde apare doar cuvantul credit. Apare așa pentru că tu iei credit efectiv de la Orange, doar că în alta forma (minute, internet, etc)

Neaplicabil
Parerea mea e ca poti sa ai si credit suplimentar, pe langa optiunea cu beneficii incluse. Si atunci vei avea informatia asta acolo. Iar interfata nu pare sa se actualizeaze dinamic in functie de ce beneficii ai pe cont, astfel incat sa-ti afiseze sectiunea de Credit doar atunci cand valoarea creditului e mai mare de 0. Asta ar fi o chestie interesanta de adaugat, pentru mai multa acuratete a informatiilor afisate. Dar nu stiu daca nu cumva e mai mare daraua decat ocaua. Ceea ce mi se pare mai funny e ca ambele aplicatii (iOS si Android), afiseaza "MB internet national" chiar daca volumul de date e deja exprimat in GB...deasupra. :)) Ceea ce te face sa citesti: "ai 6GB de MB internet national". Daca volumul de date e deja exprimat deasupra, n-are rost sa mai fie mentionat si dedesubt, in plain text. Am dat deja un bug, nu doar pentru chestia asta, dar si pentru asta, la aplicatii@orange.com (by the way, stie cineva daca se si raspunde pe adresa asta...?). Ar trebui sa astept un raspuns? Pentru ca momentan nu mi-a raspuns nimeni, si aparent nici problema nu a fost rezolvata. Daca vreti sa vedeti problema, aveti un screenshot mai jos. Calculatorul de Phone Credit pare sa aiba probleme in a calcula 1,2 x 2. Asta e o chestie specifica doar in aplicatia de Android. Pe iOS nu se reproduce.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Trebuie să intri în My Orange la Reîncărcare prepay și să urmezi pașii. Eu ți-am pus doar doi pași, pentru că nu am de reîncărcat nimic momentan. Dar eu foarte simplu în continuare. Succes!

Romeo_
Senior certificat
Am patit si eu asta din graba.Am vrut sa reîncarc mamei credit si am incarcat optiunea cu minute.Cred ca ar trebui cumva separate pt a nu se face confuzie.

DanielaH
Moderator
@arsradu, da, adresa "aplicatii@orange.com" este validă; toate e-mail-urile ajunse aici sunt luate în considerare, iar colegii noștri de la departamentul specializat răspund.

Neaplicabil
Mersi frumos, Daniela! 🙂 Mail-ul meu a plecat pe 1 octombrie. Si nu am primit niciun raspuns pana acum. Daca s-au apucat deja de treaba si pur si simplu vor sa lanseze un update cu mai multe chestii in acelasi timp (ceea ce are sens si e perfect normal) atunci totul ok din partea mea. Mi-ar fi placut macar un mail de confirmare, sa stiu ca a primit cineva mail-ul ala si lucreaza la o rezolvare. :)) Ajuta sa stii ca nu vorbesti "de unul singur". :)) In fine. Nu-i bai. Mai astept. 🙂 Nu e un bug major oricum. Si daca au si alte chestii mai importante la care lucreaza, e normal sa le prioritizeze un pic.

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru feedback! Îl vom transmite mai departe.

RafaHelper
#StarMember
Salut @Mury78, Bun venit in comunitate si felicitari pentru prima intrebare. In contul My Orange vei regasi 4 categorii cand alegi sa iti reincarci cartela si anume: - Optiuni minute, SMS si net - Optiuni internet - Optiuni roaming - Credit Orange a ales sa puna dupa fiecare optiune cat valoreaza aceasta in credit tocmai de aceea vezi acel "credit" dupa fiecare optiune indiferent daca este cu minute sau internet. Mie mi se pare utila aceasta informatie si te ajuta sa faci o comparatie din punct de vedere pret-beneficii. @arsradu nu am inteles problema cu cei 6GB, in captura de ecran apare ok, poate ne oferi mai multe detalii. @romeo, sunt deja separate aceste categorii dupa cum le-am mentionat mai sus.

DanielaH
Moderator
@Mury78, te-au ajutat răspunsurile primite aici? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim!

teacher_
#StarMember
@Rafa.bloger, credeam inițial că eu nu am înțeles bine întrebarea, dar văd că și tu ai înțeles-o ca mine. Te poate induce in eroare cuvântul credit, într-adevăr, mai ales dacă nu ești obișnuit cu aplicația my Orange.

Neaplicabil
rafa.bloger, sigur. Iti explic imediat care e problema. Volumul de date, exprimat in GB, este deja afisat deasupra textului "MB internet national". Ceea ce face ca toata chestia sa-si piarda sensul. Sunt GB sau MB? :)) Nu pot fi amandoua. Una o anuleaza pe cealalta. Ori zici "6000" (fara nimic altceva dupa), urmat de textul de jos "MB internet national". Ori zici "6GB" si atunci stergi acel "MB" din textul "MB internet national". Astfel incat sa poti citi: 6GB internet national. Nu "6GB MB internet national". Nu sunt "6 Giga de Mega de internet". Sunt doar "6 Giga de internet." Cred ca in varianta asta e mai clar. :)) Problema aici e foarte simpla: trebuie scos "MB" din textul de dedesubt. Si atunci totul o sa aiba sens asa cum trebuie. Pentru ca partea de sus e dinamica, partea de jos e statica. Si e mai bine sa pastrezi valoarea de sus, exprimata dinamic, decat pe cea de jos, care e statica.

Razvan
#StarMember
Din cauza aceste denumiri, am încărcat și eu din greșeală cu EO de 4 euro, în loc de credit, care sa se acumuleze cu 1 euro existent pentru reactivare opțiune. Apoi am încărcat cu EO de 5 euro și am trimis PM lui helper și luna viitoare ORO mi-a făcut reducere 4 euro pe factură.

teacher_
#StarMember
Acum ceva timp, am primit un mesaj prin care eram înștiințat că am fost reîncărcat cu opțiunea nelimitat in rețea.. eu ii cerusem soției să mă încarce cu 4euro... Și asta a ieșit. A trebuit să refac procedura, și să transfer euro, nu opțiune.. exact asta a indus-o in eroare și pe ea...

RafaHelper
#StarMember
Salut @arsradu, Am verificat situatia si da, in aplicatia My Orange volumul de date este afisat in GB iar mai jos se afiseaza MB. Daca intri din browser de pe telefon/laptop aceasta eroare nu se manifesta, volumul de date find afisat direct in MB adica in loc de 2GB vei vedea 2048 MB. Cel mai probabil acest text a fost imprumutat din versiunea de browser si nu a fost corectat pentru a afisa corect informatia. Poti sa faci o sesizare din sectiunea Contact si cred ca se va rezolva mult mai rapid. De altfel trebuie sa ai in vedere ca platforma My Orange inca este in constructie din 2017. Nu vreau sa fiu rau dar parca agajatii de la Dev fac autostrada in Romania. :)) ______________________________________________________________________________ @razvan si @teacher, dupa cum am mai mentionat sunt afisate 4 categorii cand vrei sa incarci cartela, daca esti atent o vei alege pe cea corecta. Cuvantul credit este folositor in acest context pentru a fi informat cu privire la cost.