anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectare cont my Orange

Skilo
Junior

Vă salut.Imi poate spune și mie cineva cum mă pot conecta în,,mizeria,, asta de cont my orange?.Din greșeala mea s-au ,,prostia ,,celor de la Orange se pare ca m-am logat la Orange Comunication și nu pot nici șterge contul da o eroare ,nici să fac alt cont ,nici să adaug un alt cont.Deja de 2 săptămânii de când m-am portat de la Vodafone încep să regret acest lucru.Sper să mă înșel dar pare o lipsă de interes(nu reușesc să dau de un consilier indiferent de metoda de comunicare-chat,telefon mail)

1 Soluţie acceptată‚

Am reușit să intru în legătură cu un consultant Orange,și mi s-a confirmat situația contului.Am făcut un alt cont pe o altă adresă de mail și acum este funcțională ,urmând ca în decursul zilei de astăzi să intru din nou în legătură cu un consultant în vederea stergeri contului pentru Orange Comunication.Din cont la bifarea ștergeri contului apare o eroare de comunicare.Mulțumesc tuturor ,o zi bună și sărbători fericite!!!

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember

Salut,

Inainte de toate, esti abonat? Daca da, esti client Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix) sau Orange Romania SA? Verifica contractul daca nu esti sigur. Pentru ca e posibil ca atunci cand adaugi numarul de telefon, el sa fie automat detectat ca Orange Romania Communications. Si daca ai facut portare de pe site, sansele sunt destul de mari sa fi ajuns la OROC. Deci, incerc sa-mi dau seama daca problema este contul sau portarea in sine.

Client Orange

Mulțumesc pt.raspuns.Da sunt abonat Orange România SA prin portare de la Vodafone la Orange.Exact când încerc să adaug nr.de telefon îmi spune ca este înregistrat în Orange Comunication.Acum întrebarea este ce pot face ?

Scuze ca insist cu chestia asta, dar verifica cu atentie contractul. Pentru ca sansele sunt foarte mari sa te fi portat in OROC (Orange Romania Communications) fara sa-ti dai seama. De aceea esti si detectat asa. Problema este foarte comuna. Deci, cu riscul de a te supara pe mine, verifica te rog acest mic amanunt. Pentru ca e extrem de important.

Problema cu contul se poate rezolva facand un alt cont (poate fi acelasi email, dar alta parola). Dar intai de toate, asigura-te ca nu esti cumva la OROC. Pentru ca daca asta e problema, singura solutie este o portare in Orange Romania SA. Cele doua NU sunt (inca) unul si acelasi lucru. Si de asemenea, portarea dintr-o parte in cealalta in timpul perioadei minime contractuale presupune plata unor despagubiri.

Pentru portare in Orange Romania SA, trebuie sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici

Client Orange

Sunt abonat Orange România mi s-a confirmat și de cei de la Orange.Este posibil sa fi greșit eu la crearea contului și sa îl fac pe Orange Comunication ,astfel nu mi se mai permite utilizarea adresei de mail.Totodata se pare ca nu se poate șterge contul decât de cei de la Asistență Orange.M-a ,,obosit ,,deja Orangeul și nu au trecut decât 2 saptamani.Sper sa se rezolve și să nu fiu dezamăgit.Inca o data mulțumesc și scuze pentru timpul pierdut

Contul se poate sterge….teoretic, inclusiv din aplicatia My Orange. Tie ce eroare iti da? Iti pot confirma ca eu mi-am sters contul (la mine intentia era cu totul alta, dar asta e alta discutie). Dar eu sunt pe prepay, si client Orange Romania. OROC nu are Prepay oricum.

Ca idee, teoretic ar trebui sa poti creea un cont nou My Orange pe aceeasi adresa de mail si alta parola. In cel mai rau caz poti folosi o alta adresa de email. Dar cred ca in cazul tau, problema nu e contul de My Orange. Dar e posibil sa ma insel.

De curiozitate, cum ai confirmat ca acel cont este intr-adevar Orange Romania? Prin apel la 300, chat-ul Djingo  de aici, email?

Client Orange

Am reușit să intru în legătură cu un consultant Orange,și mi s-a confirmat situația contului.Am făcut un alt cont pe o altă adresă de mail și acum este funcțională ,urmând ca în decursul zilei de astăzi să intru din nou în legătură cu un consultant în vederea stergeri contului pentru Orange Comunication.Din cont la bifarea ștergeri contului apare o eroare de comunicare.Mulțumesc tuturor ,o zi bună și sărbători fericite!!!

Neata! Foarte bine atunci. Ma bucur mult ca s-a rezolvat! 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți folosi o altă adresă de email. Ai detalii despre cum creezi My Orange aici:

https://www.orange.ro/help/cum-mi-creez-un-cont-online-110

Sper să îți fie util!

Succes! 

Am creat un alt cont pe o altă adresă de mail și acum funcționează,repet probabil am bifat Orange Comunication la creare

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Mă bucur că ai reușit! Să ai o zi minunată.

Succes!