Nu merge aplicatia My Orange!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2023 04:57 PM
Am încercat Ștergerea datelor, dezinstalare și reinstalarea aplicației, repornirea telefonului și nici un semn. Ajutor!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-11-2023 05:25 PM - editat 12-11-2023 05:26 PM
Salut,
Aplicatia functioneaza, dar e posibil sa fie o problema cu afisarea anumitor conturi.
Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)? Esti pe prepay sau pe abonament? La mine, pe prepay, functioneza ok.
Ca solutie temporara, poti incerca accesarea contului din versiunea de web/pc cu un click aici.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2023 05:32 PM
@CiuchiFlorin: Având servicii fixe, OROC, ai încercat accesarea acestora de pe o platformă PC desktop, pentru a observa dacă problemele sunt de aplicație sau de cont? Ai încercat aplicația și de pe WiFi sau de pe ”date mobile 4G (nu de pe 5G)”? Întreb doar.... pentru a clarifica situația, aduce informații suplimentare și rezolva problema.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2023 05:40 PM
Salutare!
Dacă nu merge nici de pe PC, atunci le depui o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Poate așa se rezolvă!
Baftă multă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2023 10:16 AM
Florin, s-a rezolvat problema? Te așteptăm să revii cu detalii.
