Nici eu nu cred. Ar fi o verificare in plus de facut, pentru mai multa acuratete. Ceea ce inseamna timp, si in final, bani investiti pentru treaba asta. Dar macar un mesaj simplu de genul: "Unii dintre clientii nostri pot intampina probleme in procesarea platilor sau alocarea resurselor. Incercam sa remediem situatia cat de curand. Ne cerem scuze pentru neplacerile create." Afisat pentru toata lumea. Nu ne complicam cu conditii, cu interogari pe baza de date, sa vedem ce clienti au problema asta, si sa le trimitem doar lor. Nu. Trimitem tuturor. Dar trimitem!
Da, exista posibilitatea ca un astfel de mesaj sa reduca la minim tranzactiile facute din My Orange, dar ar trebui sa reduca semnificativ si gradul de nemultumire al clientilor, pentru lipsa de transparenta din partea Orange. Si, pana la urma, nu asta e si ideea?! Daca e o problema cu aplicatia, sa nu o mai foloseasca lumea o perioada pana se rezolva?!
Eu zic ca da. Macar sa stie oamenii ca sunt probleme, si nu mai incearca sa faca plata. Decat sa faca plata, si pe urma sa umple cozile la relatii clienti, sau in comunitate, incercand sa rezolve problema! Nu e ok nici pentru clienti, nici pentru call center. Pentru ca, dupa cum ati vazut, nu fac fata, ceea ce inseamna ca alti clienti cu alte probleme, vor intampina dificultati in a lua legatura cu cineva. Si toate astea pentru un simplu mesaj de informare care se putea pune in aplicatie, ca mijloc de prevenire pentru toata nebunia asta!
Pentru ca exista solutii alternative. Eventual fac plata dintr-un shop, daca e. Sau din aplicatia bancii, sau din Orange Money. Gasesc ei o alta solutie. Dar nu e ok sa tii pe toata lumea in bezna totala, doar ca nu cumva sa scada traficul din aplicatie. Probabil ca nu asta e motivul, dar nu vad niciun motiv intemeiat pentru care nu se poate pune un mesaj de genul asta in aplicatie. Si mai mult, pentru care nu s-a implementat deja de atata timp. Ca nu poti sa zici ca aplicatia My Orange s-a infiintat ieri, si n-a avut nimeni timp sa se gandeasca sau sa implementeze chestia asta. Sau n-a avut nicio problema pana acum. A avut destule. Si inca are. Si atunci? Ce a impiedicat Orange sa investeasca timp si resurse pentru o chestie atat de basic, si atat de importanta, cum e comunicarea cu clientii?
Client Orange