la 30-12-2024 05:18 PM
Card VISA in RON pe care il folosesc in mod curent, salvat in contul orange.
Am incercat plata facturii curente -> eroare la tranzactie
Am sters card , am incercat adaugare card ( cu plata 1 leu ) -> eroare la tranzactie.
Am incercat plata factura curenta cu activare optiune salvare card -> eroare tranzactie.
Sters cache si date aplicatie / dezinstalat aplicatie / instalat din play store.
Repetat pasii de mai sus cu adaugare card / plata factura -> eroare tranzactie.
la 30-12-2024 05:30 PM
Salut,
Încearcă să folosești un alt card și vezi daca funcționează.
30-12-2024 05:37 PM - editat 30-12-2024 05:38 PM
Buna @WhiteDAO
Iti confirm ca nu este nicio problema la plata facturii din aplicatie, deoarece am platit si eu acum, cu ajutorul unui card master.
Poti incerca, daca ai posibilitatea, cu un alt card. Daca nu, incearca sa te loghezi intr-un browser, si vezi daca intampini aceeasi problema.
Totodata, poti atasa un print screen cu eroarea primita?
Te asteptam cu vesti bune!
Seraa faina!🌙
la 30-12-2024 05:45 PM
Salutare!
Am plătit cu Visa și nu au fost probleme. Te sfătuiesc să plătești din My Orange, varianta laptop/ desktop, pentru că din aplicație am mai întâmpinat și eu probleme. Dacă totuși vrei din aplicație și nu este târziu, te sfătuiesc să mai încerci și zilele următoare, eventual mâine, după orele 8-9. Eu așa am mai făcut în trecut și am reușit!
Baftă și Sărbători fericite!
la 30-12-2024 06:25 PM
la 30-12-2024 06:40 PM
la 30-12-2024 06:54 PM
Poți încerca instalare aplicației my Orange pe un alt dispozitiv și încercare înrolare card de pe acel dispozitiv.
la 03-01-2025 10:30 AM
@WhiteDAO, s-a rezolvat situația? Ai reușit să faci plata cu cardul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor