anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

App MyOrange : nu se poate efectua plata cu cardul / nu se poate adauga un card

WhiteDAO
Junior

Card VISA in RON pe care il folosesc in mod curent, salvat in contul orange.
Am incercat plata facturii curente -> eroare la tranzactie
Am sters card , am incercat adaugare card ( cu plata 1 leu ) -> eroare la tranzactie.
Am incercat plata factura curenta cu activare optiune salvare card -> eroare tranzactie.
Sters cache si date aplicatie / dezinstalat aplicatie / instalat din play store.
Repetat pasii de mai sus cu adaugare card / plata factura -> eroare tranzactie.

7 Răspunsuri 7

MihaiC99
Explorator

Salut,

Încearcă să folosești un alt card și vezi daca funcționează.

Anca07
#StarMember

Buna @WhiteDAO 

Iti confirm ca nu este nicio problema la plata facturii din aplicatie, deoarece am platit si eu acum, cu ajutorul unui card master.

Poti incerca, daca ai posibilitatea, cu un alt card. Daca nu, incearca sa te loghezi intr-un browser, si vezi daca intampini aceeasi problema.

Totodata, poti atasa un print screen cu eroarea primita?

Te asteptam cu vesti bune!

Seraa faina!🌙

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Am plătit cu Visa și nu au fost probleme. Te sfătuiesc să plătești din My Orange, varianta laptop/ desktop, pentru că din aplicație am mai întâmpinat și eu probleme. Dacă totuși vrei din aplicație și nu este târziu, te sfătuiesc să mai încerci și zilele următoare, eventual mâine, după orele 8-9. Eu așa am mai făcut în trecut și am reușit!

Baftă și Sărbători fericite!

WhiteDAO
Junior

Nici luna trecuta nu a functionat din aplicatie dar a mers de pe browser PC cu acelasi card.
Ideea este de a participa la tombola MyOrange: din interfata aplicatiei My Orange ( deci nu PC ) plata din aplicatie + salvare card.

Buna @WhiteDAO 

Multumesc frumos pentru raspuns!

Campania la care te referi, detalii AICI are ca si conditie, cardul cu care se face plata, sa fie MasterCard si nu VISA, cum ai mentionat tu ca ai incercat.

Te referi la alta campanie Orange?

 

Poți încerca instalare aplicației my Orange pe un alt dispozitiv și încercare înrolare card de pe acel dispozitiv.

 

DanielaH
Moderator

@WhiteDAO, s-a rezolvat situația? Ai reușit să faci plata cu cardul?