27-03-2025 08:43 PM - editat 27-03-2025 08:43 PM
Salutare .În jurul orei 20.18 nu se putea accesa My Orange erai delogat instant și aveam mesaj lipsa conexiune internet.(wifi și date care funcționau bine mersi).vezi atasament..Iar în Web Samsung Browser și Chrome situl Orange se incarca dar la accesarea Contului mesaj acest sit nu oare fi accesat.Acuma la 20.40 merg ambele programe(app și web)
Suntem hack uiți iarăși?
la 27-03-2025 09:00 PM
Salutare!
O fi fost ceva care nu a funcționat temporar. Dar nu se știe niciodată!
27-03-2025 09:04 PM - editat 27-03-2025 09:08 PM
Salut,
Este posibil ca accesul la contul tău să fi fost afectat de o problemă tehnică sau de mentenanță. Dacă acum totul funcționează normal, probabil a fost doar o defecțiune temporară.
Ar fi bine să ștergi sau să blurezi username-ul din screenshot, mai ales dacă este numele tău.
27-03-2025 10:32 PM - editat 27-03-2025 10:40 PM
Buna seara! Aplicația nu funcționează nici la ora asta 22:38,dar nici 300 nu a funcționat azi de la ora 18. Am tot incercat și suna de doua ori și după acea suna ocupat.
la 28-03-2025 09:44 AM
Salut,
Daca ai probleme in continuare cu aplicația, le poți trimite o sesizare și la adresa aplicatii@orange.com
la 28-03-2025 09:59 AM
@Szabolcs, s-a rezolvat situația cu aplicația? Funcționează acum?
la 28-03-2025 10:16 AM
Aplicația nu funcționează nici acum. Am făcut și update,am dezinstalare,reinstalat aplicația și tot degeaba
la 28-03-2025 10:23 AM
Ne spui, te rog, ce se întâmplă? Poți atașa o captură de ecran?
la 28-03-2025 10:31 AM
Va explic pe scurt,deschid aplicația introduc mail și parola și aplicația nu se deschide și mă reîntoarce la început. Am făcut un video scurt dar nu pot sa atasez
la 28-03-2025 10:52 AM
Android sau iOS? Este ultima versiune instalată?
la 28-03-2025 11:13 AM
Android ultima versiune
la 28-03-2025 11:21 AM
Nu avem niciun incident în acest moment cu aplicația My Orange. Am testat și noi acum, atât pe Android cât și pe iOS și funcționează fără probleme.
Așa cum zicea și Mihai, îți recomandăm să iei legătura cu colegii noștri pentru verificarea situației tale punctuale. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
28-03-2025 10:58 AM - editat 28-03-2025 10:59 AM
Întâmpini aceeași problemă când încerci să te conectezi la contul My Orange și dintr-un browser?
Daca este vorba doar de aplicație îi poți contacta și prin email la aplicatii@orange.com
la 28-03-2025 11:40 AM
Am incercat și din browser, intru dar nu vad absolut nimic,nu se vad facturi,din două coduri de abonat doar unul e vizibil,nu reușesc să accesez al doilea cont de abonat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor