anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum preferați să plătiți serviciile Orange?

FLo1
#StarMember

Fie ele servicii fixe sau mobile, pre-paid sau post-paid, individuale sau la pachet, LUNAR (cel puțin o dată), cu o plată fiecare dintre noi este ”dator”. Așadar, indiferent de tipul serviciilor alese (utilizate), avem de plătit o factură sau de achitat o reactivare / reîncărcare pentru servicii pre-paid.

În acest context, voi cum preferați să faceți acestă plată și de ce?

FLo1_0-1700394379448.png

Avem de ales între o multitudine de variante, fiecare cu avantaje și dezavantaje. Astfel, ca o enumerare pe scurt, putem plăti o factură CASH / CARD/ TRANSFER BANCAR. Dacă ultima este folosită mai mult în sectorul privat, o persoană fizică va alege de obicei cash sau card. De ce CASH? De ce CARD?

CASH: De ce la un terminal de plăți (pay-point, un-doi etc), de ce la bancă, de ce într-un magazin Orange, fie FLo1_1-1700394538827.pngel Orange Shop sau Partener Orange?

CARD: De ce să plătești prin oricare variantă enumerată anterior, dar utilizând cardul bancar și de ce să plătești online (sau să NU alegi să plătești online)? ORANGE încurajează pentru confortul tău plata online, utilizând cardul bancar

INFO: Știați că pentru servicii prepaid, plata online cu cardul este aducătoare de beneficii DOAR utilizând contul MyOrange? Știați că doar așa veți beneficia de beneficii ca bonificație ”date mobile”? Detalii aici. Nu ai un cont MyOrange? Crează-ți unul aici și acum. Mai mult, și valabil inclusiv pentru abonamente: știați că utilizând aplicația MyOrange pentru efectuarea plăților aferente facturii de abonament / reîncărcării conturilor prepaid beneficiați de puncte în Pinata Party, puncte cu care, pe lângă participarea la concursul cu premii în telefoane și alte device-uri beneficiați de bonificații la alegere, de la minute naționale și date mobile nelimintate, până la activarea unei opțiuni lunare ORANGETVGO? Ba mai mult, primiți chiar și discount-uri sub formă de voucher pentru achiziția unui telefon sau pentru device-uri la alegere.

JUSTIFICARE: Acest topic a fost deschis atât pentru informare, cât și pentru a vă exprima opinia: De ce aș alege o metodă de plată în detrimentul alteia? De ce aleg personal să plătesc printr-o anumită modalitate de plată? De ce sunt deranjat să plătesc o factură online utilizând cardul bancar, dar sunt încântat și nu am reținere la a face achiziții online de Black Friday? Există vreo diferență între metodele de plată? Dacă DA, care? Dacă NU, atunci de ce se preferă alternativa

Și pentru că nu fac excepție, personal prefer plata facturii/reîncărcarea contului prepaid în mod online, utilizând aplicația MyOrange. De ce? Motivele, lesne de înțeles, le-am enumarat mai sus. Vă mulțumesc pentru feedback, oricare ar fi el. 📝

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
Concluziile mele, poate unele subiective din lipsă de date / respondenți sunt:
1) deși există un mare număr de utilizatori ca parte din ”națiunea digitală”, majoritatea nu sunt motivați intrinsec sau chiar nu sunt interesați (nu le pasă) în utilizarea aplicației MyOrange, singurul element util și determinant fiind în cazul interogării aplicației, aflarea unui status al resurselor disponibile, interfața grafică (probabil) fiind mult mai friendly, clară și sugestivă în comparație cu un mesaj text (via SMS). 
1a) În special în rândul clienților care dețin abonamente (fie de voce mobil, fie de servicii fixe), resursele suficiente din abonament nu motivează clientul să acceseze PinataParty (nici ca accesare resurse de tip bonificații, dar nici pentru participare la concursul final), dar nici pentru a plăti factura lunar, utilizând aplicația MyOrange: fie pentru că se preferă varianta MyOrange WEB (acces mai facil la carduri și feedback al plății), sau chiar pentru că alte aplicații oferă motivare suplimentară (de exemplu Orange Money - atât ca plăți generale (nu doar factură servicii Orange, ci și alte facturi ale altor furnizori de servicii) + bonificații de tip OTY. Mai sunt și cei care preferă plățile utilizând aplicații de plăți (aka PAGO), plătind mai multe facturi și gestionând toate aceste facturi într-un singur loc.  
1b) Dintre utilizatorii de abonamente persoane juridice (inclusiv PFA) aceștia nu vor utiliza plata online (cu atât mai puțin din MyOrange), modalitatea și regulile fiscale (nevoia pentru un decont, de documentul fizic, nevoia de a achita numerar pentru a nu apărea sursa de plată) forțându-i involuntar să aleagă variantele de plată offline sau transfer bancar.
1c) În privința utilizatorilor PPY, unii dintre aceștia au ajuns ”legați” de aplicație, nu doar pentru utilizarea PinataParty, ci mai ales pentru obținerea bonificației aka ”date mobile” primită și activată la încărcarea și activarea unei opțiuni din MyOrange.
1d) Există (încă) suficienți clienți care nu au reținere la plata cu cardul online, dar încarcă credit prin metode terțe (automate de plăți, magazine/parteneri Orange și chiar din MyOrange (dar WEB, nu neapărat APP), însă pentru activarea opțiunilor utilizează SelfCare (*100#) sau IVR-ul Djia (300) sau Djingo. Există o sperață în privința acestora, cu o mai bună informare, comunicare și determinare din partea Orange dacă se dorește ca tipul acestui client să plătească utilizeze MyOrange. Cum anume? Educarea clientului prin sacrificarea unei părți din profitul propriu (condiționarea primirii anumitor resurse de modalitatea plății) sau acceptarea situației de facto. 
Concluzie1: Cei care au tangență cu mediul online, deși sunt în mare parte informați despre promoțiile și condițiile de obținere ale beneficiilor oferite utilizând plățile prin MyOrange, fie nu sunt interesați, fie nu sunt motivați pentru a alege EXCLUSIV plata prin MyOrange (fie WEB fie APP), făcând aici referire în special la utilizatorii de abonamente. Îi mai avem pe cei care (deși o mică parte) aleg plata abonamentului prin debit direct, ceea ce reduce substanțial contactul acestora cu secțiunea de plăți din MyOrange. Contactul acestora din urmă cu MyOrange va fi și mai redusă comparativ cu a celorlalți clienți.
Concluzie2: Mare parte dintre utilizatorii PPY, nu primesc sau nu acordă atenție suficientă modalităților de maximizare a beneficiilor oferite de Orange, nici modificărilor de eligibilitate / acordare a acestor beneficii, mai ales în contextul utilizării MyOrange, ceea ce conduce la un interes redus pentru MyOrange (fie WEB sau APP). PinataParty pentru utilizatorul exclusiv PPY este o secțiune secundară, datorită task-urilor limitate / punctelor puține oferite, comparativ cu taskurile utilizatorilor de abonamente. CLUE: DE CE nu ar putea face Orange o informare în momentul confirmării încărcării prin alte posibilități decât MyOrange să amintească utilizatorului beneficiul ”pierdut” DOAR pentru că NU a ales să utilizeze MyOrange? 
2. Cei care resping mediul digital de teama SPAM/SCAM/orice posibil virus, NU vor plăti online, aceștia utilizând fie cardul bancar doar offline, sau vor plăti numerar, indiferent de locul ales pentru plată. Între aceștia se regăsesc chiar și persoane juridice (oarecum de înțeles abordarea acestora), dar în special persoane fizice cu abilități de operare sau cunoștințe reduse de IT&C (BTW: aceștia de cele mai multe ori nu utilizează nici măcar cardul bancar la magazine cu opțiuni de self pay).
3. Nici măcar așezarea / localizarea geografică nu pare să fie un criteriu determinant pentru utilizarea (sau nu) a MyOrange pentru plățile facturilor/reîncărcări PPY, mare parte a celor care nu găsesc un magazin Orange/partener Orange preferând automatele de plăți de tip PayPoint.
4. Cei ”offLIFE” (aka deconectați de la ceea ce înseamnă digital, cont MyOrange, card bancar, bancă) vor fi cei care vor plăti întotdeauna cu numerar prin terțe posibilități, altele decât online sau magazine Orange. Aceștia în mare parte nici măcar nu au cont în Comunitatea Orange, și nici nu vor utiliza vreodată MyOrange (fie WEB, fie APP). Pentru aceștia nu teama de utilizare a metodelor digitale cât lipsa de informare și interesul pierdut pentru aceste posibilități de plată îi vor ține la distanță față de MyOrange și de plăți online, indiferent de eforturile Orange în acest sens.  
 
Pentru alte omisiuni ale acestor concluzii, vă rog adăugați voi eventuale alte sugestii / corecții. End of Story.

Vizualizare soluţie în postul original

88 Răspunsuri 88

Nu știu…. Probabil comisionarea tranzacțiilor sau schimbarea (complicarea) procedurilor de plată/transfer. 

Mulțumesc. Probabil nu va fi "comisionare", de altfel plățile în general nu sunt comisionate,  însă mă gândeam dacă în lipsa facilităților actuale ale OM, ai alege MyOrange sau plata prin transfer de pe cont/card cu o aplicația bancară, oricare ar fi ea. O seară plăcută. 🙂

Nu știu. Probabil aș lua in calcul My Orange atunci. 

Mulțumesc. Pentru mine, având în vedere contextul și răspunsul tău, pot spune atât: interesant. Dar voi reveni cu concluzii generale pe săptămâna viitoare.

Am spus “probabil” deoarece pt mine contează foarte mult să am o aplicație care să îmi permită plăți diverse. Din My Orange pot plăti doar factura Orange. Din OM plătesc orice.  

Mulțumesc de completare. Și ca abonat, corect: consider mai avantajoase punctele TY suplimentare (utilizând OM) decat o Pinata din app-ul MyOrange în contextul (condițiile) actual(e). 🙂

Deyu23
Explorator

Hellou, 

Platesc online, nu suport cozile, imi pare rau.

Din pacate programul de lucru, nu-mi permite sa merg dimineata, cand nu e multa lume.

Dupa masa, daca merg, tot timpul e cineva.

Mulțumesc @Deyu23 pentru răspunsul tău. Poți detalia care variantă online este preferată de tine? Adică mă refer dacă obișnuiești să plătești din aplicația MyOrange sau din varianta WEB a MyOrange account, sau preferi alte modalități de plată (aplicații bancare, aplicații de plăți diverse facturi). 

Ce te motivează să alegi varianta online actuală în detrimentul alteia? Ai schimba varianta actuală de plată într-un anumit context? 

Varianta web tot timpul. Daca nu sunt acasa, sunt la job. Acasa calculator, la locul de munca laptop. Am tot timpul la indemana unul din ele. Prefer varianta web, nu aplicatia pentru ca imi este mult mai usor, mult mai practic. pe telefon ( iphone 13 pro max ) desii are displayul destul de mare, tot timpul trebuie sa introduc datele cardului. Nu-mi ramane salvat tot timpul. Nu as schimba varianta actuala, decat daca dispare. 

Ai încercat salvarea datelor cardului în aplicație în momentul plății? Aceasta în ideea că este singurul impediment. Pe de altă parte, dacă sunt salvate pe cont, ar trebui să fie accesibile și din aplicație.

Și încă o curiozitate: 🙂 Bonificațiile aferente ”Pinata Party” și participarea la concursul ”PinataParty” înțeleg că nu te conving să folosești aplicația MyOrange în locul variantei WEB a contului MyOrange?

Am incercat salvarea cardului, dar nu ramane. 

Iar concursul cu pinata , nu prea merita. E greu sa prind ceva.

De obicei joc la concursuri. La Cola, am castigat excursie la Barcelon de exemplu.

Mulțumesc. Eu nu folosesc partea cu salvarea cardului. Motiv: se poate salva un singur card, iar eu plățile le fac pe mai multe căprării (aka beneficiari), fiecare cu cardul său. Și deși aș putea avea mai multe conturi MyOrange (că doar există soluție la orice), prefer să am totul într-un singur cont MyOrange, chiar dacă aceasta implică schimbarea (sau salvarea inutilă) cardului.

Cât privește participarea la concursul PinataParty, știu cu siguranță că cine nu participă NU va câștiga nici un premiu. Dar cel puțin, cei care participă pot avea pe lângă șansa participării la concurs, o rezervă necondiționată în ”date mobile”, ”minute naționale” sau vouchere utilizabile în magazinul online Orange. O zi cu spor. 🙂

Andrei416
Junior entuziast

Plătesc cu cardul de credit salvat in My Orange, primesc bonusuri și puncte pinata party, e mai convenabil, rapid, ușor și sigur. La fel și ptr yoxo, am un card salvat acolo, se debitează lunar automat.

Mulțumesc @Andrei416 . Utilizezi exclusiv aplicația MyOrange sau sunt și acțiuni pentru care utilizezi de exemplu varianta web a MyOrange? S-a întâmplat să ai dificultăți în utilizarea aplicației MyOrange pentru plăti alegând astfel altă modalitate de plată? Dacă DA, ce modalitate ai ales? Dacă NU, atunci ai schimba ceva la modalitatea actuală a efectării plății din MyOrange? O seară plăcută. 🙂

Andrei416
Junior entuziast

Buna, folosesc preponderent app My orange pe mobil, ptr ca primesc puncte, dar folosesc si pe laptop pe cont de orange. Nu am avut niciodata vreo problema de accesare a app My orange, de aceea o folosesc si voi continua sa o folosesc prioritar. Cred ca pe viitor se vor putea crea oferte de mobil personalizate.