anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum preferați să plătiți serviciile Orange?

FLo1
#StarMember

Fie ele servicii fixe sau mobile, pre-paid sau post-paid, individuale sau la pachet, LUNAR (cel puțin o dată), cu o plată fiecare dintre noi este ”dator”. Așadar, indiferent de tipul serviciilor alese (utilizate), avem de plătit o factură sau de achitat o reactivare / reîncărcare pentru servicii pre-paid.

În acest context, voi cum preferați să faceți acestă plată și de ce?

FLo1_0-1700394379448.png

Avem de ales între o multitudine de variante, fiecare cu avantaje și dezavantaje. Astfel, ca o enumerare pe scurt, putem plăti o factură CASH / CARD/ TRANSFER BANCAR. Dacă ultima este folosită mai mult în sectorul privat, o persoană fizică va alege de obicei cash sau card. De ce CASH? De ce CARD?

CASH: De ce la un terminal de plăți (pay-point, un-doi etc), de ce la bancă, de ce într-un magazin Orange, fie FLo1_1-1700394538827.pngel Orange Shop sau Partener Orange?

CARD: De ce să plătești prin oricare variantă enumerată anterior, dar utilizând cardul bancar și de ce să plătești online (sau să NU alegi să plătești online)? ORANGE încurajează pentru confortul tău plata online, utilizând cardul bancar

INFO: Știați că pentru servicii prepaid, plata online cu cardul este aducătoare de beneficii DOAR utilizând contul MyOrange? Știați că doar așa veți beneficia de beneficii ca bonificație ”date mobile”? Detalii aici. Nu ai un cont MyOrange? Crează-ți unul aici și acum. Mai mult, și valabil inclusiv pentru abonamente: știați că utilizând aplicația MyOrange pentru efectuarea plăților aferente facturii de abonament / reîncărcării conturilor prepaid beneficiați de puncte în Pinata Party, puncte cu care, pe lângă participarea la concursul cu premii în telefoane și alte device-uri beneficiați de bonificații la alegere, de la minute naționale și date mobile nelimintate, până la activarea unei opțiuni lunare ORANGETVGO? Ba mai mult, primiți chiar și discount-uri sub formă de voucher pentru achiziția unui telefon sau pentru device-uri la alegere.

JUSTIFICARE: Acest topic a fost deschis atât pentru informare, cât și pentru a vă exprima opinia: De ce aș alege o metodă de plată în detrimentul alteia? De ce aleg personal să plătesc printr-o anumită modalitate de plată? De ce sunt deranjat să plătesc o factură online utilizând cardul bancar, dar sunt încântat și nu am reținere la a face achiziții online de Black Friday? Există vreo diferență între metodele de plată? Dacă DA, care? Dacă NU, atunci de ce se preferă alternativa

Și pentru că nu fac excepție, personal prefer plata facturii/reîncărcarea contului prepaid în mod online, utilizând aplicația MyOrange. De ce? Motivele, lesne de înțeles, le-am enumarat mai sus. Vă mulțumesc pentru feedback, oricare ar fi el. 📝

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
Concluziile mele, poate unele subiective din lipsă de date / respondenți sunt:
1) deși există un mare număr de utilizatori ca parte din ”națiunea digitală”, majoritatea nu sunt motivați intrinsec sau chiar nu sunt interesați (nu le pasă) în utilizarea aplicației MyOrange, singurul element util și determinant fiind în cazul interogării aplicației, aflarea unui status al resurselor disponibile, interfața grafică (probabil) fiind mult mai friendly, clară și sugestivă în comparație cu un mesaj text (via SMS). 
1a) În special în rândul clienților care dețin abonamente (fie de voce mobil, fie de servicii fixe), resursele suficiente din abonament nu motivează clientul să acceseze PinataParty (nici ca accesare resurse de tip bonificații, dar nici pentru participare la concursul final), dar nici pentru a plăti factura lunar, utilizând aplicația MyOrange: fie pentru că se preferă varianta MyOrange WEB (acces mai facil la carduri și feedback al plății), sau chiar pentru că alte aplicații oferă motivare suplimentară (de exemplu Orange Money - atât ca plăți generale (nu doar factură servicii Orange, ci și alte facturi ale altor furnizori de servicii) + bonificații de tip OTY. Mai sunt și cei care preferă plățile utilizând aplicații de plăți (aka PAGO), plătind mai multe facturi și gestionând toate aceste facturi într-un singur loc.  
1b) Dintre utilizatorii de abonamente persoane juridice (inclusiv PFA) aceștia nu vor utiliza plata online (cu atât mai puțin din MyOrange), modalitatea și regulile fiscale (nevoia pentru un decont, de documentul fizic, nevoia de a achita numerar pentru a nu apărea sursa de plată) forțându-i involuntar să aleagă variantele de plată offline sau transfer bancar.
1c) În privința utilizatorilor PPY, unii dintre aceștia au ajuns ”legați” de aplicație, nu doar pentru utilizarea PinataParty, ci mai ales pentru obținerea bonificației aka ”date mobile” primită și activată la încărcarea și activarea unei opțiuni din MyOrange.
1d) Există (încă) suficienți clienți care nu au reținere la plata cu cardul online, dar încarcă credit prin metode terțe (automate de plăți, magazine/parteneri Orange și chiar din MyOrange (dar WEB, nu neapărat APP), însă pentru activarea opțiunilor utilizează SelfCare (*100#) sau IVR-ul Djia (300) sau Djingo. Există o sperață în privința acestora, cu o mai bună informare, comunicare și determinare din partea Orange dacă se dorește ca tipul acestui client să plătească utilizeze MyOrange. Cum anume? Educarea clientului prin sacrificarea unei părți din profitul propriu (condiționarea primirii anumitor resurse de modalitatea plății) sau acceptarea situației de facto. 
Concluzie1: Cei care au tangență cu mediul online, deși sunt în mare parte informați despre promoțiile și condițiile de obținere ale beneficiilor oferite utilizând plățile prin MyOrange, fie nu sunt interesați, fie nu sunt motivați pentru a alege EXCLUSIV plata prin MyOrange (fie WEB fie APP), făcând aici referire în special la utilizatorii de abonamente. Îi mai avem pe cei care (deși o mică parte) aleg plata abonamentului prin debit direct, ceea ce reduce substanțial contactul acestora cu secțiunea de plăți din MyOrange. Contactul acestora din urmă cu MyOrange va fi și mai redusă comparativ cu a celorlalți clienți.
Concluzie2: Mare parte dintre utilizatorii PPY, nu primesc sau nu acordă atenție suficientă modalităților de maximizare a beneficiilor oferite de Orange, nici modificărilor de eligibilitate / acordare a acestor beneficii, mai ales în contextul utilizării MyOrange, ceea ce conduce la un interes redus pentru MyOrange (fie WEB sau APP). PinataParty pentru utilizatorul exclusiv PPY este o secțiune secundară, datorită task-urilor limitate / punctelor puține oferite, comparativ cu taskurile utilizatorilor de abonamente. CLUE: DE CE nu ar putea face Orange o informare în momentul confirmării încărcării prin alte posibilități decât MyOrange să amintească utilizatorului beneficiul ”pierdut” DOAR pentru că NU a ales să utilizeze MyOrange? 
2. Cei care resping mediul digital de teama SPAM/SCAM/orice posibil virus, NU vor plăti online, aceștia utilizând fie cardul bancar doar offline, sau vor plăti numerar, indiferent de locul ales pentru plată. Între aceștia se regăsesc chiar și persoane juridice (oarecum de înțeles abordarea acestora), dar în special persoane fizice cu abilități de operare sau cunoștințe reduse de IT&C (BTW: aceștia de cele mai multe ori nu utilizează nici măcar cardul bancar la magazine cu opțiuni de self pay).
3. Nici măcar așezarea / localizarea geografică nu pare să fie un criteriu determinant pentru utilizarea (sau nu) a MyOrange pentru plățile facturilor/reîncărcări PPY, mare parte a celor care nu găsesc un magazin Orange/partener Orange preferând automatele de plăți de tip PayPoint.
4. Cei ”offLIFE” (aka deconectați de la ceea ce înseamnă digital, cont MyOrange, card bancar, bancă) vor fi cei care vor plăti întotdeauna cu numerar prin terțe posibilități, altele decât online sau magazine Orange. Aceștia în mare parte nici măcar nu au cont în Comunitatea Orange, și nici nu vor utiliza vreodată MyOrange (fie WEB, fie APP). Pentru aceștia nu teama de utilizare a metodelor digitale cât lipsa de informare și interesul pierdut pentru aceste posibilități de plată îi vor ține la distanță față de MyOrange și de plăți online, indiferent de eforturile Orange în acest sens.  
 
Pentru alte omisiuni ale acestor concluzii, vă rog adăugați voi eventuale alte sugestii / corecții. End of Story.

Vizualizare soluţie în postul original

88 Răspunsuri 88

Sunt inhibati dezinhibati 😉.

Că își clătesc retina, înțeleg. Dar este interesant ”avântul” pe care îl au la plata online a shoppingului. Pentru că sunt suficiente locații (comercianți) care nu acceptă plata ramburs. 

😅 Chiar mi-am amintit de ”locuințe de BF pe emag”.... cum ar fi fost cu plata ramburs.... De fapt prețul afișat (exclusiv online) era un avans la prețul final.

arsradu
#StarMember

Chestia asta cu BF imi aduce aminte de Carlin. 🙂

"People spending money they don't have on things they don't need."

Client Orange

Eduard3
Junior

din MyOrange de cand exista 

@Eduard3: Mulțumesc pentru răspuns. Preferi varianta WEB a contului MyOrange sau aplicația de mobil? De ce o folosești pe una în detrimentul celeilalte? Ce avantaje prezintă pentru tine? 🙂

Salut, platesc din aplicatie pt ca acolo am cardul salvat si este mai usor decat sa il introduc mereu manual. Stiu ca se poate salva si in browser cardul dar prefer sa nu. 

Cardul ar trebui să îl ai salvat și pe contul MyOrange web (nu în datele de la browser unde am înțeles că nu dorești să rămână memorate). Deci nu ar fi o problemă, dacă doar aspectul legat de memorarea datelor cardului ar fi condiția pentru efectuarea plății din contul MyOrange. 

Ți se pare mai dificil de utilizat MyOrange Web, sau e doar ușurința accesării aplicației vs pornirea unui PC?

Mulțumesc și o seară plăcută. 

TheSpecialist
Maestru

Eu plătesc din Orange Money de când a apărut. E foarte comod. Nu am avut niciodată probleme. 

Mulțumesc de răspuns. Te rog, poți detalia? La tine era abonament? Servicii mobile sau și fixe? Web sau app? De una și nu alta? Ai întâmpinat vreo problemă generală (adică una cu repetiție, nu întâmplătoare) care să creeze dificultăți de finalizare a ceea ce ți-ai propus? Aplicația o utilizezi și în alte ocazii sau doar pentru plăți / vizualizare resurse? 

Factură Orange pe care o plătesc din OM cuprinde abonamentele mobile, internet fix+mobil, TV saltelit+ fibra. Folosesc mereu aplicația de pe telefon pt ca e mult mai la îndemână. Nu am avut niciodată probleme cu plățile, motiv pt care o folosesc să plătesc toate utilitățile. Le am salvate pe toate la Favorite în Plăți Furnizori și aplicația ține minte codul de client pt fiecare în parte, ba la unele vede și balanța și îmi afișează exact cat am de plată. 
Tot din OM fac și transferurile către cardurile de cumpărături și cam aproape orice altă tranzacție. Îmi place ca mă anunță când banii au ajuns la banca destinatarului. Unele tranzacții sunt aproape instant, altele durează vreo 2-3 ore maxim. 
Si un alt lucru foarte bun este ca atunci când un comerciant anulează o plată, banii intră instant înapoi în cont, inclusiv în afara țării. 

Mulțumesc de detalii. Cu adevărat interesante. Poate te întrebi de ce? Pentru că, am observat 3 aspecte pentru care nu folosești MyOrange: 1) Aplicația OM te ajută la plăți mai mult decât MyOrange; 2) Nu contează (în cazul tău) bonificațiile din Pinata Party (valabile doar pentru acțiuni din MyOrange app); 3) Nu apare preocuparea pentru PrePay și condiționarea bonusurilor legate de utilizarea MyOrange. 🙂

Per ansamblu, interesant și da (recunosc că nu am anticipat-o ca utilizator de prepay), utilizarea apicației OM este o perspectivă pentru cei cu abonament care nu ar fi neapărat o motivație de utilizare a MyOrange.

Corect ! O analiză foarte bună. Sincer nu m-am gândit niciodată la beneficii OM vs My Orange, din punctele de vedere enumerate de tine mai sus. Pur și simplu am ales varianta cea mai la îndemână. 

Da, exact. Atât timp cât beneficiile oferite implicit sunt suficiente, restul este de prisos. Este o variantă care ar putea da de gândit (cred) Orange în privința modului de bonificare abonamente pentru utilizare MyOrange.

Încă o curiozitate: pentru verificare resurse (bănuind că faci o verificare periodică) folosești MyOrange, SelfCare sau 415?

Pt resurse clar My Orange, am acolo toate detaliile. Și mai folosesc și pt activare/dezactivare diverse. 

Și pentru că nu pot să nu mă întreb... ”ce se întâmplă după....”: Dacă OM se va schimba (în contextul preluării (externalizării acestuia) către Alpha / Unicredit... se va schimba ceva în cazul tău în ceea ce privește metoda preferată de plată? Altfel spus: Ce te-ar determina să alegi MyOrange ca modalitate de plată? 🙂