anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Servicii suspendate desi am platit factura TV prin My Orange

gheorghe0000
Începător

Buna ziua! 

Am platit toata factura TV prin aplicatia My Orange. 

Pe site scrie ca daca platesti intreaga suma prin My Orange App , suspendarea se ridica automat. 

am facut plata ieri seara si pana acum nu am acces deloc la TV . 

am incercat cu djingo si prin telefon sa iau legatura cu cineva,  fara succes. Ma poate ajuta cineva? 

Multumesc

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Incearca sa confirmi plata.

Ai aici mai multe detalii.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Foarte ciudat, pentru că în momentul în care faci plata din My Orange, aproape instantaneu se realizează ștergerea datoriei și implicit tot ce decurge de aici.

Intră in legătură cu ei din aplicație , Altele ( dreapta jos, cele 3 puncte)- Contact și feedback-Scrie-ne ( Transfer operator).

Sper să rezolvi repede!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@gheorghe0000, s-au reconectat serviciile?