anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit abonament și am reîncărcat cartela și nu am primit pinatele

Iuliana06
Începător

Bună ziua am plătit abonament și am reîncărcat cartela din aplicația my orange și nu am primit pinatele,ce pot face?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Uita-te cu atentie la regulamentul campaniei Pinata Party si vezi daca nu cumva ai facut mai multe reincarcari/plati facturi decat ar fi fost eligibil pentru primirea de puncte pinata.

https://www.orange.ro/aplicatii/regulament-campanie-pinata-party/

Extras din regulamentul de mai sus:

  • Acțiunea “Reîncărcare PrePay [cu credit/optiune nationala etc]” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  • Acțiunea “Reincarcare PrePay cu optiune roaming” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 40 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  • Acțiunea “Plată factură” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Uita-te cu atentie la regulamentul campaniei Pinata Party si vezi daca nu cumva ai facut mai multe reincarcari/plati facturi decat ar fi fost eligibil pentru primirea de puncte pinata.

https://www.orange.ro/aplicatii/regulament-campanie-pinata-party/

Extras din regulamentul de mai sus:

  • Acțiunea “Reîncărcare PrePay [cu credit/optiune nationala etc]” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 60 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  • Acțiunea “Reincarcare PrePay cu optiune roaming” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 40 puncte fiecare și se acordă pentru fiecare dintre primele 3 reîncărcări efectuate cu success din cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei. Reîncărcarea este considerată eligibilă doar dacă este efectuată direct din aplicația My Orange de pe telefonul mobil și nu sunt luate în calcul reîncărcările programate.
  • Acțiunea “Plată factură” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei
Client Orange

FLo1
#StarMember

@Iuliana06: Pe lângă cele menționate de Radu, vezi că dacă ai plătit abonamentul înainte de activarea opțiunii în Pinata (la 30/31 zile), atunci acesta poate fi motiv de nealocare, ”task-ul” respectiv nefiind deblocat. Pentru reîncărcări trebuia să ai alocate Pinatele, atât timp cât reîncărcările au fost efectuate din aplicație și au fost cel mult 3 reîncărcări într-o lună.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu am pățit să nu mi se aloce, dacă nu am intrat efectiv în meniul cu pinatele și să dau click pe ,,Câștigă pinate", dar este adevărat că le-am primit și când nu am accesat acel meniu. Este posibil să nu fi funcționat ceva în acel moment, dacă ai făcut totul conform regulamentului și să fie o eroare. Dacă ai făcut mai 3 reîncărcări, nu cred că îți mai dă voie.

Oricum, dacă ai respectat tot ceea ce trebuie și te consideri nedreptățită, te sfătuiesc să depui o sesizare scrisă din secțiunea Contact : https://www.orange.ro/contact/

Baftă!