anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia My Orange ma redirectioneaza catre My Orange Fix

SimonaT
Junior
Azi am accesat aplicatia My Orange si am fost redirectionata catre My Orange Fix. Am reusit sa ma loghez, dar incerc sa-mi personalizez contul de mai bine de 3 ore, atat in aplicatie cat si in browser. Orice varianta incerc ( nr tel sau cod abonat ), primesc aceeasi eroare " nr de telefon nu este acceptat / cod abonat neindetificat ". Sunt si alte solutii, inafara de refresh aplicatie/ reinstalare ( pas pe care l-am facut deja )? Sau aplicatia nu merge "din nou"?
26 Răspunsuri 26

DanielaH
Moderator
@SimonaT, bun venit în Comunitatea Orange! Ai un abonament pentru servicii fixe care a fost migrat de la Telekom la Orange? Oferă-ne, te rog, mai multe detalii.

SimonaT
Junior
Sunt client Orange de mai bine de 5 ani

DanielaH
Moderator
Atunci trebuie să accesezi My Orange, nu My Orange Fix. Poți atașa o captură de ecran ca să vedem exact ce nu poți personaliza? Mulțumim.

SimonaT
Junior
Am mentionat deja in primul post. Cand accesez aplicatia My Orange sunt redirectioneata catre My Orange Fix. Mai jos sunt print screen cu erorile primite in aplicatie/ browser.

DanielaH
Moderator
Mulțumesc pentru detalii. Poți face un update de aplicație (daca este cazul), eventual o dezinstalare/ reinstalare?

SimonaT
Junior
Am reinstalat aplicatia inainte sa va contactez si am repetat actiunea acum 2 min. Acelasi rezultat. Subliniez din nou, ca atat in aplicatie cat si in browser, nu pot accesa aplicatia My Orange si sunt redirectionata catre My Orange Fix.

DanielaH
Moderator
@SimonaT, ai cumva, separat, si servicii fixe/ un cont la fostul Telekom? Sau doar servicii fixe Orange? Ai instalate ambvele aplicații? Și My Orange și My Orange Fix? Până acum ai folosit aplicația My Orange?

arsradu
#StarMember
Simona, de cat timp se manifesta problema asta? Tu practic incerci sa accesezi contul tau Orange din My Orange, nu? Adica, numarul de telefon asociat contului, e numar de Orange, si nu s-a schimbat nimic pe partea asta. Intreb pentru ca, pentru un motiv anume, pare sa te detecteze ca si client Telekom Fix (Orange Romania Communications mai nou). Ceea ce n-ar trebui sa se intample in mod normal. Si banuiesc ca de-asta iti si ofera login in aplicatia dedicata pentru asta. Ai si internet fix de la Orange/Telekom? Poate ai acelasi numar de telefon si pe unul si pe altul, si s-a facut match intre ele...? E doar o idee, binenteles.
Client Orange

SimonaT
Junior
Nu am si nu am avut vreodata serviciu Telekom. De +5 ani folosesc serviciul Orange ( telefonie mobila, internet, TV etc ). Pana azi, am folosit DOAR aplicatia My Orange. Din print screenul trimis, se vede clar ca nu am alta optiune pt a folosi in contnuare aplicatia My Orange.

arsradu
#StarMember
Da... Am incercat si eu un login pe contul meu de My Orange, si e ok. Deci, nu pare sa fie o problema generala. Ma gandec ca in urma migrarii serviciilor Telekom, s-au produs unele erori. Cum ar fi, de exemplu, faptul ca unii clienti Orange sunt acum detectati ca si clienti Telekom Fix, si, ca urmare, li se ofera aplicatia dedicata pentru asta. Trebuie vazut pe cont ce se intampla.
Client Orange

SimonaT
Junior
Problema a aparut in aceasta dimineata. Am toate serviciile posibile de la Orange ( internet fix, TV, etc ). Nu am nicio legatura cu Telekom si nu am facut nicio modificare contului meu. Sunt singurul administrator. Incerc sa ma loghez in aplicatia My Orange cu nr de telefon orange si nu reusesc sa ma loghez. Sunt redirectionata AUTOMAT catre MY Orange Fix, atat in aplicatie cat si in browser.

arsradu
#StarMember
Mersi frumos de info, Simona. Intr-adevar, e foarte ciudat. Si, la o prima vedere, pare o problema pe contul tau (la mine merge ok). Si intr-adevar, n-ar avea ce sa fie de la aplicatie, daca nici in browser nu merge. Cum ziceam si mai sus, trebuie vazut ce se intampla pe cont. Pentru ca, cel mai probabil, acolo e problema.
Client Orange

SimonaT
Junior
Si cine se poate ocupa de aceasta problema?

arsradu
#StarMember
O intrebare foarte buna. 🙂 Avand in vedere ca, pentru un motiv anume, pe tine pare sa te vada sistemul ca si client Telekom Fix, dar nu-ti da voie sa te loghezi ca si client Telekom Fix. O sa fie interesant… :)) In mod normal, daca problema e pe partea Orange, contactul e telefonic, la 300, sau pe chat Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot). Dar in cazul asta specific, nici nu stiu ce sa-ti recomand. Poti incepe cu un apel la 300, sau pe chat.
Client Orange