30-01-2024 11:37 AM - editat 30-01-2024 04:49 PM
Salut!
Aveți nevoie să trimiteți la Orange un act doveditor (ex. dovadă de plată, screenshot cu test de viteză etc.)? Este foarte simplu. Este necesar să parcurgeți doar câțiva pași în aplicația My Orange:
Important!
În contul My Orange web nu se pot atașa documente în chatbot-ul Djingo, acest lucru fiind momentan posibil doar în aplicatia mobilă My Orange app.
În cazul în care folosiți doar varianta web și doriți să atașați documente, puteți accesa opțiunea Mai multe din contul My Orange web → Asistență → Contactează-ne online → Trimite-ne un mesaj.
la 30-01-2024 01:59 PM
Este de foarte mare folos pentru mulți această opțiune.
Mulțumim!
la 30-01-2024 02:56 PM
Da, foarte utilă și rapidă această metodă.
Mulțumim foarte mult!
la 01-02-2024 03:08 PM
Foarte utila informatia. Chiar aveam nevoie să știu dacă există această posibilitate.
Multumesc!
la 23-10-2024 03:08 PM
Foarte utila informatia. Multumesc
28-10-2024 03:07 AM - editat 28-10-2024 03:11 AM
Ar fi fost mai simplu sa trimit direct consultantului in chat in timp ce vorbesc cu el. Nevoia de a trimite apare in timpul convorbirii si nu inainte de a incepe chatul cu el. Sunt utile si metodele astea doua decat deloc!
la 28-10-2024 06:37 AM
Salut,
In aplicatia my Orange prin chat poti trimite documente in timpul conversatiei cu un operator.
la 28-10-2024 06:35 AM
Consider și eu că este un pas înainte făcut de Orange. Ar putea însemna o bătaie de cap in minus, drumul până la un shop.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor