anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia My Orange ma redirectioneaza catre My Orange Fix

SimonaT
Junior
Azi am accesat aplicatia My Orange si am fost redirectionata catre My Orange Fix. Am reusit sa ma loghez, dar incerc sa-mi personalizez contul de mai bine de 3 ore, atat in aplicatie cat si in browser. Orice varianta incerc ( nr tel sau cod abonat ), primesc aceeasi eroare " nr de telefon nu este acceptat / cod abonat neindetificat ". Sunt si alte solutii, inafara de refresh aplicatie/ reinstalare ( pas pe care l-am facut deja )? Sau aplicatia nu merge "din nou"?
26 Răspunsuri 26

DanielaH
Moderator
Am trimis și noi situația ta mai departe colegilor noștri pentru verificare. În caz că ai instalată și aplicația My Orange Fix, te rugăm s-o dezinstalezi.

SimonaT
Junior
@arsradu din pacate pentru mine situatia nu este amuzanta, avand in vedere ca am pierdut cateva ore azi incercand sa rezolv situatia asta. Intre timp, nu am access la datele contului meu nicaieri. Dar, ca de obicei, serviciul clienti lasa de dorit. Profesionalism 0, respect si empatie fata de client platitor de serviciu 0.

arsradu
#StarMember
Din pacate, cand vine vorba de probleme pe cont, doar Orange te poate ajuta. In Comunitate, mare parte dintre noi suntem clienti ca si tine. Si incercam sa ajutam, atat cat putem, asa cum putem. Cu un sfat, cu o idee. Inteleg ca situatia e cat se poate de frustranta. Si eu probabil ca as fi furios in situatia ta. Si imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult. Din pacate, va trebui sa asteptam rezultatul celor de la Orange.
Client Orange

Salut, SimonaT! Situatia ta este in curs de verificare la colegii nostri din partea carora am primit o rugaminte. Deoarece a fost efectuata o corectie pe contul tau, te rugam sa te deconectezi si sa te conectezi din nou in contul My Orange pentru a verifica daca modalitatea de afisare a informatiilor figureaza actualizata. Te asteptam sa ne spui daca situatia persista dupa logare sau este in regula. Multumim!

DanielaH
Moderator
@SimonaT, ai reușit să accesezi aplicația? E totul în regulă? Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.

Anonim
Neaplicabil
Niste nesimtiti astia de la Orange. Am aceeasi problema de 2 saptamani, 4 tickete deschise si nici un raspuns. Lasati-va de meserie....mai bine va duceti la sapat porumb. Cum e posibil asa ceva? Puneti o groaza de intrebari inutile!!! Daca clientul va scrie clar ce problema are, voi mai puneti 10 intrebari in loc sa rezolvati... Eu am si cont telekom si din data de 28 martie pot sa accesez doar fix.orange.ro....

Anonim
Neaplicabil
Daca va rezolv eu problema trebuie sa va dati demisia toti...verificati migrarea de clienti telekom in containerul de AWS...nu prea va pricepeti dar nici nu va intereseaza...

Felicia_F_
Începător
Exact aceasta problema o am și eu. Am internet de la Telekom pentru care folosesc aplicația MyOrange Fix și telefoanele mobile sunt la Orange, pentru care pana acum foloseam aplicația My Orange. De când cu migrarea Telekom la Orange, nu mai pot accesa MyOrange, ma redirecționează automat către MyOrange Fix. Am trimis câteva mailuri la Orange, însă au fost redirecționate către Orange Fix deși eu am probleme cu aplicația MyOrange. De o luna aștept soluționarea problemei și... nimic.

arsradu
#StarMember
E posibil ca problema sa fie la ORC (Orange Romania Communications). Banuiesc ca de-asta au si redirectionat problema intr-acolo. Banuiesc ca ceva ii spune aplicatiei My Orange ca esti client Telekom, si te trimite in My Orange Fix. Cum ziceam si mai sus pe thread-ul asta, daca numarul de telefon e acelasi si intr-un caz si in celelalt, e posibil ca aplicatia sa nu stie ce sa faca. E doar o presupunere, binenteles. Si se poate sa fie gresita. Din pacate, solutia e tot la departamentul tehnic.
Client Orange

Felicia_F_
Începător
Da, este același nr de telefon cu care am inregistrat conturile, atât pe MyOrange Fix cât și pe MyOrange. Dar vad ca sunt persoane care nici măcar nu au servicii Telekom și au aceeași problemă. Deci nu știu dacă neapărat aceasta este problema, însă de o luna de când sun și trimit mail-uri, cred ca se putea rezolva, dacă se dorea. Dar se pare că interesul față de clienți e aproape inexistent.

DanielaH
Moderator
@lucacin & @Felicia F., îmi pare foarte rău pentru situația neplăcută pe care o întâmpinați. Vă asigur că, dacă ați depus deja o sesizare, problema voastră este cunoscută și colegii noștri fac toate verificările necesare pentru remedierea ei. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

lucacin1
Junior
Problema a fost rezolvata instant cand am specificat operatorului ca fac plangere la ANCOM si ANPC. Wow!!! Cum se poate acest lucru? Va explic in scris in 10 sesizari depuse si nimeni nu ma ajuta, sesizarile fiind trimise catre departamentul tehnic. De aici tragem concluzia: va doare in cot de clienti si nu ii ascultati ce probleme au si va faceti norma de tickete ca sa luati salariul. 30 de zile timp de raspuns pentru o problema aparuta clientilor Prepay... Ar trebui sa mai si ganditi nu doar sa va faceti norma pentru a primi salariu...