anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suprataxa Grand Slam Gaming2 ???

Antal
Junior

Salut,
Saptamanal primesc urmatoarea notificare:
Plata in valoare de 4.00 euro prin Grand Slam Gaming2 a fost efectuata cu succes. Iti multumim.

Pe factura apare: Colectare in numele tertilor 20,30 ron
Precizez, ca nu m-am abonat la nici un joc... Cum pot clarifica aceata situatie?

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Pentru dezabonare poți apela direct la partenerul NTH Mobile la adresa de e-mail info.ro@ccsupport.biz sau numărul de telefon +40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Mernea
Începător

Plata in valoare de 4.00 euro prin Grand Slam Gaming2 a fost efectuata cu succes. Iti multumim.
Primesc acest mesaj și mi-a crescut factura in jur de 60 lei
ce se întâmplă?

Salut,

Exista un topic pe aceeași temă în care DanielaH precizeaza modul de dezabonare de la acest serviciu:

"Pentru dezabonare poți apela direct la partenerul NTH Mobile la adresa de e-mail info.ro@ccsupport.biz sau numărul de telefon +40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit."

https://comunitate.orange.ro/t5/factura/suprataxa-grand-slam-gaming2/m-p/183403 

In urma sesizarii, vei primi o compensare in valoare de 10 euro pe urmatoarea factura.

Poti sa afli oricand informatii despre factura emisa pe contul tau prin apel la 300, ramura "Cronos, Facturi si Plati". Cu prietenie, echipa Orange

Am primit acest mesaj și aștept următoarea factura sa vad daca sa rezolvat.

Sunt încrezătoare. Mulțumesc!

Dacă ai primit mesajul de la Orange, cu siguranță vei beneficia de cei 10 euro pe următoarea factură.

Dezabonarea a fost realizată de către Orange sau ai urmat pașii de mai sus?

Weekend plăcut!

Angela7
Începător

Am patit acelasi lucru ieri intrand pe o petitie.Suna la acel nr cu 031 pentru dezabonare si mai sigur la 300 serviciul Orange si rezolva problema.Ca o sa iti ia bani din cont in fiecare saptamana.

Ovidiu_Kanea
Începător

Plata in valoare de 4.00 euro prin Grand Slam Gaming2 a fost efectuata cu succes. Iti multumim. Am primit si eu mesajul si suma de 80 lei pe factura. Dupa convorbirea cu operatorea de la serviciul clienti, aceasta a sugerat in mod repetat ca am accesat vreun link sau numar si ca m-am abonat la acel joc. Fara nici un fel de dovezi in acest sens. Dimpotriva , cred ca aceste abonamente sunt facute de catre Orange sau de firma partenera, pentru a nu lua banii. Apoi sunt invitat sa ma dezabonez de la un serviciu la care niciodata nu m-am abonat. 

Flaviu09
Începător

Salut!

Am primit acest sms "Plata in valoare de 4.07 euro prin Grand Slam Gaming a fost efectuata cu succes. Iti multumim." Cum pot sa îl dezactivez? 

Salutare!

Dezabonare de la Grand Slam Gaming se poate face prin trimiterea unui SMS la numărul 3800 cu textul STOP GRAND de pe numărul pe care te-ai abonat 

De asemenea pot fi contactați telefonic in vederea dezabonării sau obținerii de informații suplimentare la numarul +40318262751 .

Dezabonarea de la un astfel de serviciu se realizează doar daca primești un SMS care să confirme dezabonarea.

Poti găsi o lista cu furnizorii de astfel de servicii și modul de dezabonare accesând linkul de mai jos:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-servicii/afl%C4%83-rapid-cum-te-po%C8%9Bi-dezabona-de-la-serv... 

Salut @Flaviu09 

Ai reusit sa te dezabonezi cu ajutorul indicatiilor primite de la Mihai?

Zi cu soare!☀️