la 21-08-2024 03:59 PM - editat ultima oară la 21-08-2024 04:00 PM de DanielaH
Am plasat o comanda pentru un telefon cu prelungirea abonamentului si utilizarea punctelor orange thank you, iar a doua zi am primit un mail in care scria ca comanda este anulata din motive tehnice(aparent nu mai era in stoc, desi pe site aparea in stoc).Cand o sa mi se restituie punctele inapoi?
la 26-08-2024 10:51 AM
la 21-08-2024 04:12 PM
Bună,
Este foarte important sa contactezi serviciul clienți și sa ceri restituire punctelor.
la 21-08-2024 04:22 PM
I-am contactat o data si ziceau ca o sa le primesc, dar din 14 aug inca nu le-am primit. Mai incerc.Multumesc
la 21-08-2024 04:14 PM
Nu cred ca va dura mult, mie mi s-au restituit punctele OTY cam in 36 de ore dupa anularea comenzii.
la 21-08-2024 04:21 PM
Eu din 14 aug inca nu le am primit.Multumesc oricum🫶
la 21-08-2024 04:30 PM
@Afaa456, putem întreba și noi colegii de la Magazinul online. Ne poți oferi, te rog, numărul comenzii?
la 21-08-2024 04:34 PM
Buna ziua
Intre timp am reusit sa iau legatura cu un operator, iar acesta a zis ca a facut o solicitare si in 24/48 de ore o sa le primesc inapoi.Sper sa fie asa
Multumesc oricum
la 21-08-2024 04:36 PM
Mulțumim și noi. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne confirmi că s-a rezolvat.
la 23-08-2024 05:25 PM
Salut
Tot nu am primit punctele
Numarul comenzii este #3033690
la 26-08-2024 10:51 AM
Salut, @Afaa456!
Colegii mei au realocat acum punctele.
la 26-08-2024 11:07 AM
Multumesc.Le am primit
la 26-08-2024 11:09 AM
Cu drag. Te mai așteptăm în Comunitate.
la 21-08-2024 08:26 PM
Salutare!
Dacă ți s-a confirmat, cred că se va rezolva! Eu am rezolvat de fiecare dată relativ repede, când am fost în situații asemănătoare.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor