la 01-08-2024 10:18 AM - editat ultima oară la 01-08-2024 12:05 PM de DanielaH
Se pare că în această dimineață aplicația My Orange este nefuncțională.
la 01-08-2024 12:03 PM
Au fost lucrări de mentenanță și de optimizare 😊
01-08-2024 10:38 AM - editat 01-08-2024 11:40 AM
Se pare că sa rezolvat acum se pot accesa serviciile.
Se incarca mai greu dar funcționează.
Update: Serviciile funcționează normal acum (11:40 /1.08.2024)
la 01-08-2024 12:03 PM
Au fost lucrări de mentenanță și de optimizare 😊
la 01-08-2024 12:20 PM
La mine funcționează ok, am verificat acum.
la 23-03-2025 10:43 PM
Salut all, ca sa nu încarc comunitatea cu un alt topic deschis asemănător cu asta, prefer să-l reinviu cu o problema în aplicație. De câteva zile nu mai apar active in aplicație, resursele ptr internet, adică aveau cercul marcat cu albastru, acum sunt gri, eu zic inactive sau consumate. Am doua numere in aplicație și la ambele arata la fel. Facturile sunt la zi, abia am plătit factura pe 20.03.....este o problema cu aplicația ?? Sau e o problema numai cu contul meu ?? Mulțumesc anticipat.
la 24-03-2025 03:34 AM
Salut,
Mai exista un topic.
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/afisare-resurse-eronat/td-p/182765
Se pare că sunt probleme legate de Cronos și Orange lucrează la remedierea lor.
la 24-03-2025 11:30 PM
Mulțumesc pentru răspuns, nu am știut de topicul celălalt, m-am liniștit știind că este o problema generala. Am crezut că este o problema numai la mine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor