la 10-05-2025 05:37 PM
Am sesizat o problemă care din păcate a rămas fără rezolvare,însă întreb dacă vi s a întâmplat sa începeți discuția on line cu un operator după care sa fi pasat ulterior la încă trei total nepregătiți
la 10-05-2025 05:48 PM
Salutare!
De regulă am rezolvat, chiar dacă uneori mai greoi. Cu ani în urmă, majoritatea lucrurilor se rezolvau destul de repede, lucru ce nu prea se mai întâmplă și acum.
Destul de neplăcut!
10-05-2025 06:01 PM - editat 10-05-2025 06:04 PM
Salut,
Am fost transferat către 7 operatori pe chat, fără să primesc nicio soluție concretă pentru problema mea.
Ce am făcut? Am renunțat la conversația de pe chat și am luat legătura direct cu departamentul tehnic apelând serviciul clienți telefonic.
Rezultatul? Problema a fost rezolvată imediat.
Concluzia: dacă vezi că o conversație pe chat bate pasul pe loc, nu ezita să încerci alte canale de comunicare cu furnizorul.
Te referi la problema legată de opțiunea cadou Bonus Pocus sau la altă problemă?
la 10-05-2025 09:45 PM
Salut @Virgil1l,
Cel mai probabil ai dreptate, nu înțeleg nici eu acest sistem in care un caz e trecut prin 10 agenți.
10-05-2025 10:07 PM - editat 16-05-2025 11:55 PM
Ar fi interesant să descoperim că, de fapt, interacțiunile noastre nu au loc cu operatori umani, ci cu sisteme automate, cum ar fi chatboturile.🙂
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor