anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nemulțumire servicii in magazin fizic

ZA
Junior

Bună ziua!

Sunt un client care am solicitat în magazinul Orange din Pitești Kaufland Craiovei un telefon Samsung S25 Plus 512 GB.
Am configurat abonamentele și am rugat pe domnișoară operator să îmi plaseze comanda spre depozit. După 2 săptămâni am fost contactat să ridic telefonul. Nu am sesizat și nu m-am îndoit ca aș primi altceva decât am cerut. 
Am configurat telefonul în aprilie și abia atunci am observat ca aveam un SAMSUNG S25 PLUS 256 GB.
Am mers la magazin să întreb de ce s-a produs această schimbare.
Motivele invocate:
1. Nu merge sistemul și nu putem verifica. Lăsați un nr de telefon și va sunam.
2. După 6 zile am revenit în magazin. Operatorul mi-a spus ca nu este prezenta domnișoara cu care am vorbit. M8s-a spus ca voi fi contactată. 
3. După 7 zile nu am primit niciun apel. M-am prezentat din nou la magazin.
Șefa mi-a spus ca a trecut foarte mult timp.  Nu mai pot returna telefonul. Vina îmi aparține ca am semnat și nu am citit.
Mai nou, mi s-a spus ca nu aveam cum sa solicit în FEBRUARIE 2025 un telefon Samsung S25 Plus 512 GB deoarece Orange nu comercializa un astfel de telefon.  
Am intrat în cont și am găsit un review de mulțumire în 16 februarie. 
 
Concluzia: eu nu am cum să dovedesc ca am comandat asa ceva când operatorul cu care am conlucra m-a contrazis.
O sa ma gândesc dacă voi mai colabora cu aceasta companie.
Am o vechime la Orange de peste 25 de ani.
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @ZA,

Din păcate trebuie sa accepți ca este si vina ta. Pe viitor nu mai semna ca primarul si verifica chiar daca ti se pare totul in ordine, e bine sa fi sceptic mai ales in cazul unor contracte. 

In acest moment nu mai poți face nimic, mai ales ca nu ai o fisa de comanda care sa arate ca tu ai cerut varianta cu 512GB. 

O soluție pentru tine in acest moment ar fi o memorie USB cu port Type C, regăsești mai jos câteva exemple.
Va funcționa ca un card de memorie extern.
https://altex.ro/memorii-usb/cpl/filtru/interfata-4893/usb-3-1-type-c-gen-1_usb-3-2-type-c-gen-1_usb...

E doar un exemplu poți alege sa cumperi de oriunde.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

RafaHelper
#StarMember

Salut @ZA,

Din păcate trebuie sa accepți ca este si vina ta. Pe viitor nu mai semna ca primarul si verifica chiar daca ti se pare totul in ordine, e bine sa fi sceptic mai ales in cazul unor contracte. 

In acest moment nu mai poți face nimic, mai ales ca nu ai o fisa de comanda care sa arate ca tu ai cerut varianta cu 512GB. 

O soluție pentru tine in acest moment ar fi o memorie USB cu port Type C, regăsești mai jos câteva exemple.
Va funcționa ca un card de memorie extern.
https://altex.ro/memorii-usb/cpl/filtru/interfata-4893/usb-3-1-type-c-gen-1_usb-3-2-type-c-gen-1_usb...

E doar un exemplu poți alege sa cumperi de oriunde.

RafaHelper, mulțumesc pentru sugestie!

9 sa iau în calcul această variantă.  

_______
Cu drag! 
_______