De câteva zile rețeaua Orange pare să se confrunte cu mici disfuncționalități
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-03-2025 12:43 PM - editat ultima oară la 20-03-2025 09:11 AM de DanielaH
Salut,
de câteva zile rețeaua Orange și tot ce ține de ea pare să se confrunte cu mici disfuncționalități punctuale: cea mai mică problemă e că la Pinata Party nu poți să-ți aloci premiile constând în resurse...
Dar opțiunile Bonus Pocus nu se mai re-activează automat, așa din senin, și nu poți face nimic decât să aștepți... oamenii se sună între ei și la celălalt capăt al eterului nu se întâmplă nimic...
Aceasta e doar ceea ce-am observat eu în ultimele 3 zile...
Ce-a pățit Orange?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-03-2025 01:58 PM
Salut, alterego!
Situația de la Pinata Party este cunoscută și în curs de remediere (mai avem aici un topic despre acest subiect). Despre problemele de rețea și Bonus Pocus te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 06:47 AM
@DanielaH opțiunea cadou 6 euro 1 an de zile nu s-a mai activat automat la data scadentă... a rămas pur și simplu în aer și nu, nu a trecut 12 luni de la activarea inițială.
Și aparent random sunt persoane care îmi zic că m-au sunat și eu nu găsesc nici un apel de la ele... deși mi se spune că la celălalt capăt se aude ca și cum ar suna și eu nu răspund.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 08:11 AM
Putem verifica cu colegii ce s-a întâmplat cu opțiunea. Dacă vrei, trimite-ne numărul de telefon în mesaj privat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-03-2025 07:34 PM
Din ce observ aceste probleme se întâmplă frecvent la utilizatori cu sistem de operare Android , situația se va remedia cel mai probabil cu-n update la aplicație in zilele care urmează .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 06:48 AM
@DannyGM90 eu sunt cu iOS 😀 așa că problema nu e de la android...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:16 AM
Chiar in zilele trecute aplicația My Orange a primit update pe App Store merita sa verifici secțiunea de actualizare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 10:47 AM
@DannyGM90 am totul la zi pe telefon...

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2025 11:08 AM
Salut! Exact asa am patit si eu... am utilizat 1000 de puncte pentru net nelimitat pentru 30 de zile si nu s-au alocat din nu stiu ce eroare apoi dupa 2-3 zile a expirat premiul...
