la 08-09-2025 04:36 PM - editat ultima oară la 09-09-2025 10:41 AM de DanielaH
Buna ziua. Pe ultima factura primita am gasit "Costuri suplimentare" si precizarea "Colectare in numele tertilor". Stie cineva ce inseamna asta ?
la 09-09-2025 10:39 AM
M-am dezabonat cu succes de la Playtheque printr-un SMS "STOP PT" la 3800. Mulțumesc pentru ajutor! Partea ciudată e că eu nu m-am abonat la nimic! Sper ca luna viitoare să nu mai găsesc pe factură așa ceva...
08-09-2025 04:59 PM - editat 08-09-2025 05:04 PM
Salutare!
Găsești aici semnificatia etichetelor noi pentru costurile din servicii cu suprataxă și premium ce apar pe factura în topicul de mai jos:
"Colectare în numele terților = Servicii terți (ex: bilet, parcare, taxa pod, horoscop); diferența este facută de tipul contractului pe care Orange îl are cu partenerul, însă serviciile pentru care clienții efectuează plata sunt similare și au valori mici"
Dacă nu reușești să identifici costurile suplimentare, poți contacta serviciul clienți pentru clarificări.
la 08-09-2025 05:14 PM
la 09-09-2025 08:30 AM
@Iulian_17, te-ai uitat și pe factura detaliată? Ai vreun SMS către un număr scurt? Te poți uita de asemenea și în telefon, ai primit vreun SMS de la un număr scurt referitor la abonarea la un anumit serviciu?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
la 09-09-2025 10:39 AM
M-am dezabonat cu succes de la Playtheque printr-un SMS "STOP PT" la 3800. Mulțumesc pentru ajutor! Partea ciudată e că eu nu m-am abonat la nimic! Sper ca luna viitoare să nu mai găsesc pe factură așa ceva...
la 09-09-2025 10:41 AM
Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
09-09-2025 01:24 PM - editat 09-09-2025 01:28 PM
Salutare!
Ar trebui să-i contactezi prin e-mail la pro@e-help.cc sau prin telefon: +40 318262759 pentru a vedea dacă îți poți recupera suma care va fi facturată.
Mai multe detalii poți găsi pe site-ul lor:
Informații despre acest furnizor cât și despre alți furnizori ce oferă astfel de servicii găsești in linkul de mai jos.
la 31-10-2025 09:55 PM
Exact cu aceeași aplicație am pățit si eu. Si eu m.am dezabonare, dar pentru câteva secunde greșite, mi.au luat 10 euro
la 03-10-2025 04:00 PM
Salut,
Instructiunile de dezabonare de la un serviciile cu suprataxa sunt incluse in SMS-ul de confirmare de abonament.
Pentru a te dezabona de la serviciul Playtheque, trimite prin sms STOP PT la numarul 3800. Dezabonarea s-a produs cu succes doar atunci cand ai primit un SMS care confirma dezabonarea.
Daca dezabonarea prin SMS nu functioneaza, te poti dezabona de la Playtheque la acest link: https://unsubscribe-online.com (website disponibil si in limba romana - vezi meniu).
Daca ai nevoie in continuare de suport, poti contacta Playtheque la emailul mentionat in SMS-ul primit la abonare: pro@e-help.cc
la 31-10-2025 09:53 PM
Buna seara. Este o aplicație pe care si eu am accesat.o in aceasta seara din greșeală, este un site cu jocuri. Nici nu am apucat sa realizez ca am accesat ceva din greșeală, ca am si primit mesaj de la Orange, ca am un cost de 10 euro suplimentar pt aceasta aplicație. Si apare in my Orange exact cum ati spus dumneavoastră.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor