anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Colectare in numele tertilor Playtheque

Iulian_17
Începător

Buna ziua. Pe ultima factura primita am gasit "Costuri suplimentare" si precizarea "Colectare in numele tertilor". Stie cineva ce inseamna asta ? 

1 Soluţie acceptată‚

Iulian_17
Începător

M-am dezabonat cu succes de la Playtheque printr-un SMS "STOP PT" la 3800. Mulțumesc pentru ajutor! Partea ciudată e că eu nu m-am abonat la nimic! Sper ca luna viitoare să nu mai găsesc pe factură așa ceva...

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Campion

Salutare!

Găsești aici semnificatia etichetelor noi pentru costurile din servicii cu suprataxă și premium ce apar pe factura în topicul de mai jos:

https://comunitate.orange.ro/t5/factura/etichete-noi-pe-factur%C4%83-pentru-costurile-din-servicii-c... 

"Colectare în numele terților = Servicii terți (ex: bilet, parcare, taxa pod, horoscop); diferența este facută de tipul contractului pe care Orange îl are cu partenerul, însă serviciile pentru care clienții efectuează plata sunt similare și au valori mici"

Dacă nu reușești să identifici costurile suplimentare, poți contacta serviciul clienți pentru clarificări.

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai ai un topic asemănător și  aici .Altul este de asemenea  aici.

Sau alt topic aici .

Acum depinde ce scrie concret pe factură! Sper să te ajute și după caz, să vezi ce este de făcut.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Iulian_17, te-ai uitat și pe factura detaliată? Ai vreun SMS către un număr scurt? Te poți uita de asemenea și în telefon, ai primit vreun SMS de la un număr scurt referitor la abonarea la un anumit serviciu?

Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

Iulian_17
Începător

M-am dezabonat cu succes de la Playtheque printr-un SMS "STOP PT" la 3800. Mulțumesc pentru ajutor! Partea ciudată e că eu nu m-am abonat la nimic! Sper ca luna viitoare să nu mai găsesc pe factură așa ceva...

Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.

Salutare!

Ar trebui să-i contactezi prin e-mail la pro@e-help.cc sau prin telefon: +40 318262759 pentru a vedea dacă îți poți recupera suma care va fi facturată.

Mai multe detalii poți găsi pe site-ul lor:

https://ro.playtheque.com/ 

Informații despre acest furnizor cât și despre alți furnizori ce oferă astfel de servicii găsești in linkul de mai jos.

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-servicii/afl%C4%83-rapid-cum-te-po%C8%9Bi-dezabona-de-la-serv... 

Exact cu aceeași aplicație am pățit si eu. Si eu m.am dezabonare, dar pentru câteva secunde greșite, mi.au luat 10 euro

BarbaraEH
Junior


Salut,

Instructiunile de dezabonare de la un serviciile cu suprataxa sunt incluse in SMS-ul de confirmare de abonament.

Pentru a te dezabona de la serviciul Playtheque, trimite prin sms STOP PT la numarul 3800. Dezabonarea s-a produs cu succes doar atunci cand ai primit un SMS care confirma dezabonarea.

Daca dezabonarea prin SMS nu functioneaza, te poti dezabona de la Playtheque la acest link: https://unsubscribe-online.com (website disponibil si in limba romana - vezi meniu).

Daca ai nevoie in continuare de suport, poti contacta Playtheque la emailul mentionat in SMS-ul primit la abonare: pro@e-help.cc

ElenaP1
Începător

Buna seara. Este o aplicație pe care si eu am accesat.o in aceasta seara din greșeală, este un site cu jocuri. Nici nu am apucat sa realizez ca am accesat ceva din greșeală, ca am si primit mesaj de la Orange, ca am un cost de 10 euro suplimentar pt aceasta aplicație. Si apare in my Orange exact cum ati spus dumneavoastră.