anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce să fac dacă au dispărut punctele Thank You?

Patrick137
Începător
Bună ziua. De câteva zile am comandat 2 accesorii cu punctele mele Thank You. Problema este că din coincidență am comandat-o cu card, și dacă nu plătești în 24 ore comanda va fi terminată. Timpul a trecut, dar punctele TY (300≈) nu s-au întors. Ce să fac acum?
6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember
Patrick137: Bun venit in Comunitate. Astfel verificari se pot face doar de catre reprezentantii Orange. Astfel, maine poti sa contactezi Orange prin apel la 300, pe chatul Djingo din pagina www.orange.ro sao www.orange.ro/contact, sau email la magazinonline@orange.ro. Revino pe topic cu informatii despre dtadiul problemei mentionate.

Turdeanul
Explorator
@Patrick137 buna seara.Cum ai primit si una din recomandari...cel mai bine discuti la Relatii clienti si ar trebui ca problema sa se rezolve cat mai repede.Interesant ceea ce ai patit si anume sa fie nevoie sa platesti in 24 de ore.Eu am patit ceva mai nasol si anume am ales niste casti Sony,am achitat diferenta de bani folosind punctele thank you si am cerut produsul sa fie trimis la Orange Shop-ul din mun.Turda in cazul meu.Surpriza castile nu ajuns in OrangeShop,punctele papate.Cei de la Orange Bucuresti sustineau una,cei de la Turda alta...de parca erau 2 institutii total diferite,Succes in demersul tau si sa recuperezi punctele thank you.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! In mod normal, la câteva zile ar trebui să realoce punctele respective, dar nu se știe sigur. Cum era weekend, nu poți decât să vezi zilele următoare ce se întâmplă sau să discuți cu un consultant. Succes!

TheSpecialist
Maestru
Salut! Discuta cu un consultant Orange, fie în Shop, fie la telefon. Explică-i situația și va face realocarea manuala a punctelor, dacă nu au revenit deja pana acum. Eu am luat un telefon acum 2 săptămâni, folosind și punctele, după o zi l-am returnat, iar în câteva zile am primit înapoi punctele fata probleme.

Razvan
#StarMember
După ce comanda va fi anulată în sistem definitiv, punctele thank you vor fi realocate în contul tău. Pentru liniștea ta, sună la 300 și discută cu un consultant Orange.

DanielaH
Moderator
@Patrick137, au fost realocate punctele Thank You? S-a rezolvat problema? Te așteptăm să revii cu noi informații.