la 06-05-2025 07:51 AM
Am solicitat o rambursare la apple pay aceasta a fost aprobata, am primt mesaj de la orange ca suma a fost restituita in cont dar costul suplimentar a ramas acelasi si nu stiu unde sunt banii in acest moment.
la 06-05-2025 10:54 AM
Mulțumesc pentru detalii.
Rambursarea va fi aplicată sub formă de compensare și se va scădea pe urmatoarea factură emisă. Costul suplimentar va fi afișat în My Orane până la următoarea dată de facturare.
la 06-05-2025 09:33 AM
Salut!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ca să ne dăm seama despre ce este vorba ar ajuta să atașezi aici mesajul primit. Mulțumim.
la 06-05-2025 10:12 AM - editat ultima oară la 06-05-2025 10:19 AM de DanielaH
la 06-05-2025 10:54 AM
Mulțumesc pentru detalii.
Rambursarea va fi aplicată sub formă de compensare și se va scădea pe urmatoarea factură emisă. Costul suplimentar va fi afișat în My Orane până la următoarea dată de facturare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor