anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am solicitat rambursarea apple pay

user_18136480
Începător

Am solicitat o rambursare la apple pay aceasta a fost aprobata, am primt mesaj de la orange ca suma a fost restituita in cont dar costul suplimentar a ramas acelasi si nu stiu unde sunt banii in acest moment.

1 Soluţie acceptată‚

Mulțumesc pentru detalii.

Rambursarea va fi aplicată sub formă de compensare și se va scădea pe urmatoarea factură emisă. Costul suplimentar va fi afișat în My Orane până la următoarea dată de facturare.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Salut!

Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ca să ne dăm seama despre ce este vorba ar ajuta să atașezi aici mesajul primit. Mulțumim.

Am avut o achizitie  cu apple pay prin factura orange, am cerut rambursarea dar aceasta nu apare in contul meu orange

Mulțumesc pentru detalii.

Rambursarea va fi aplicată sub formă de compensare și se va scădea pe urmatoarea factură emisă. Costul suplimentar va fi afișat în My Orane până la următoarea dată de facturare.