anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

adăugare abonament de internet fix orange în contul my orange

Adelin_Tanasa
Începător

Bună seara! Am o mică problemă: am un cont my orange mai vechi și recent m-am abonat la internet fix de la Orange. Am încercat să-mi adaug noul serviciu de internet după primirea primei facturi, dar primesc o eroare. Introduc codul de client, dar după ce introduc parola Orange Thank you apare mesajul ne pare rău, dar a intervenit o eroare. Sunt sigur că datele introduse sunt valide. Vă rog să nu includeți poze în răspunsuri, deoarece sunt persoană cu deficiențe de vedere. M-ar ajuta mai mult explicațiile decât capturile de ecran și pozele.Mulțumesc anticipat pentru efort și răspunsuri.

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Adelin, bun venit in Comunitate!!!

In primul rand, vreau să-ți spun că te înțeleg bine și știu că e o problemă cu capturile de ecran, mai ales daca sunt pe fundal alb. Sau poate folosești un program de "traducere" a textului din scris in vocal.

In mod normal, ar trebui să îți apară noul abonament în contul tău My Orange. Poți adăuga noile servicii din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului de internet fix. Se mai poate să ți se ceară un cod OTY, care e alcătuit din numărul cărții de identitate.

Daca spui că ai urmat pașii ăștia și ai introdus datele corecte, dar primești o eroare, poate fi o problemă de sistem și trebuie să reincerci mai târziu.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să le scrii din My Orange, secțiunea Contact, la serviciul.clienti@orange.ro ( dacă ești client Orange Romania) sau la sesizari@orange.com ( dacă ești client Orange Romania Communications), poți  să-i suni la 300 ( ramurile 1-1-1-0) și să pe explici că nu reușești să faci singur treabă!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Adelin_Tanasa ai luat legătura cu colegii noștri? Ai reușit să adaugi abonamentul de Internet în My Orange?

Adelin_Tanasa
Începător

bună seara! Da, am luat legătura CuI colegii dumneavoastră și mi-au spus bineînțeles că trebuie să trimit capturi de ecran cu erorile, o poză a CI și să Menționez noua adresă de mail cu care vreau să figurez în sistem.