anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonare fara consimțământ la serviciul Fuzeforge

Adriangeo
Începător

Bună seara! Am observat in factura din luna septembrie un cost suplimentar in valoare mare. Am contactat Orange România in căutarea unei lămuriri si asa am aflat ca am fost abonata fara consimțământul meu si fara vreo confirmare prin sms sau mail ulterior la un anume Fuzeforge. Neștiind nici măcar ce este acest serviciu am sunat la ei de nenumărate ori fara răspuns, am scris mail. Am primit răspuns ca am fost dezabonat cu data de 06.09. Logic nu ar mai trebui sa plătesc acel cost care e pe luna septembrie dacă am fost dezabonata. Orange se contrazice in același mesaj, scrie ca nu mai plătesc de la data dezabonarii dar totuși trebuie sa platesc. Daca a mai întâmpinat cineva situația poate ma poate lamuri.

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Faptul că te-ai dezabonat nu înseamnă că plata inițială a fost anulată. Dezabonarea înseamnă doar că nu vei mai fi taxat în continuare, din momentul în care ai realizat-o.

Dezabonarea de la fuzeforge se poate face prin trimiterea unui SMS la 3773 cu textul STOP de pe numărul care sa făcut abonarea la serviciu.

Poti încerca să-i contactezi pentru ați recupera suma de bani facturată prin următoarele metode:

  • Telefonic la 0800894070
  • Mail: customer@fuzeforge.ro

Programul de lucru al operatorilor este de L-V orele 8:00 - 18:00.

Site furnizor: https://promo.fuzeforge.ro/ 

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Campion

Faptul că te-ai dezabonat nu înseamnă că plata inițială a fost anulată. Dezabonarea înseamnă doar că nu vei mai fi taxat în continuare, din momentul în care ai realizat-o.

Dezabonarea de la fuzeforge se poate face prin trimiterea unui SMS la 3773 cu textul STOP de pe numărul care sa făcut abonarea la serviciu.

Poti încerca să-i contactezi pentru ați recupera suma de bani facturată prin următoarele metode:

  • Telefonic la 0800894070
  • Mail: customer@fuzeforge.ro

Programul de lucru al operatorilor este de L-V orele 8:00 - 18:00.

Site furnizor: https://promo.fuzeforge.ro/ 

DanielaH
Moderator

@Adriangeo, ai reușit să te dezabonezi? Te-a ajutat răspunsul lui Mihai?

Am reușit să mă dezabonez,dar nu am putut recupera banii.

La fel si eu. Mi-au trimis mail in 16.10 ca îmi vor restitui suma achtata deja dar nu au făcut asta .

Bună ziua! M-am dezabonat dupa foarte multe mailuri trimise catre ei si mi-au trimis in data se 16.10 un mail in care scrie ca îmi vor restitui suma plătită deja in 2,3 zile in contul Orange. A trecut o luna aproape si nu au restituit nimic. Voi scrie la protecția consumatorului ca alta varianta nu mai am.

Salut! Ai facut plangere la protectia consumatorului? Eu zic sa ne unim si sa-i actionam in judecata pe Orange.

bună seara
Am luat legătura cu Fuzeforge prin telefon se data aceasta. intai mi-au spus ca nu apare numărul ca abonat la serviciile, apoi ca apare dar nu au trimis ei mail ca returnează banii de mailul este trimis de ei in data de 16.10, apoi au zis ca poate a trimis un coleg care nu știa, apoi ca de fapt ei au returnat deja banii dar Oarange nu i-a preluat, iar un ultima faza m-au intrebat daca sigur am acest numar se telefon cu abonament la Orange
m-au mințit si prostit in toate felurile posibile, dvs nu știți cu ce terți lucrați si va veți pierde clienții doar din cauza acestor situații neplăcute.

Costi68
Începător

Buna ziua!

Luna asta am pățit-o și eu cu un cost suplimentar de 52,47 ( suma colectata pentru terti). Se pare ca Orange isi bate joc de fidelitatea noastra daca permite sa puna pe factura alte servicii decat am incheiat in contract. O sa-si piarda toti clientii. Eu unul dupa 14 ani la ei o sa-i parasesc in curand. Aceasta companie merita un proces in masa de la toti cei pacaliti. Eu am fost taxat de Playteck fara acordul meu. Haideti sa ne unim si sa terminam cu aceste **beep**.

Orange spune ca nu își asuma nicio răspundere si ca nu au contact cu terții.  Cum poate legat exista asa ceva. Inteleg ca suntem mai mulți in aceasta situație,  si eu am 15 ani la ei dar nu am pățit asa ceva pana acum. Știu sigur ca nu am bifat niciodată nimic de egenul abonarii la aplicații terțe. 

Ce este curios este faptul ca de pe numarul de abonament Orange compania Fuzeforge nu poate fi apelat întrucât scrie ca numărul nu e valid. Daca sun din alta rețea funcționează. Adică susții ca m-am abonat la serviciile respective cu numărul de telefon dar eu nu pot contacta serviciile respective prin numărul de telefon. Asta e un mare Scam după mine , bătaie de joc pe banii noștri.  Daca nu plătești îți suspenda Orange abonamentul si plătești si taxa de reconectare 3€. Am pățit si asta

Costi68
Începător

Merita sa ne portăm de la ei la alții care nu se pretează la așa practici!