anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament la Footballers Lives

Simo_
Începător

Salut, am facut din greseala abonament la Footballers Lives. Știe cineva cum mă pot dezabona? 

1 Soluţie acceptată‚

Nichiliion
Începător

sună la  0318262751 si dezactivează-te

sau poți trimite e-mail la adresa info.ro@ccsupport.biz

Vizualizare soluţie în postul original

53 Răspunsuri 53

A funcționat imediat cu confirmare.  Mulțumesc 

stellaella
Începător

Si eu m am abonat “din greseala” dar sincer mi s a parut un fel de hackuiala, intrucat vroiam sa ma abonez la alt website si intre timp s a schimbat pagina/nu am observat si mi s a cerut avest cod prin sms.

intr adevar scria ceva de abonament inainte de a introduce numarul de telefon- dar credeam ca este tradus asa - intrucat website ul initial era din afara sau ca ma abonam la website initial la care vroiam sa ma abonez…au profitat de pasi si texte uzuale si au facut abonament cu plata saptamanala de 4 eur.

Am dat sms de dezabonare si am si sunat la respectivul telefon, mi a confirmat telefonic ca sunt dezabonata. O sa urmaresc si cu cei de la orange daca mai iau bani si saptaman viitoare.

In cazul meu am primit pe sms” Te-ai abonat la serviciu Footballers Lives,tarif 3,99 EUR (TVA incl)/saptamana pe factura Orange.Pentru dezabonare trimite STOP FBL la 3800.Info la: 0800360130,tarif normal“

a si inca ceva website ul pe care eram initial avea 0 legatura cu website ul.

 

am sunat la numarul din sms si m am certat cu Domnul acela. Sa le fie rusine…

Salut! E hăckuială curată.... Eu am pățit-o în urmă cu jumătate de oră în timpul unui proces de transfer a informațiilor de pe un terminal pe altul. În timpul transferului mi-a intrat un cod QR care spunea numai ceva de genul "scanează" și care părea legitim. Am dat, mi-a dat un link și eu de bună credință am accesat linkul și am introdus credențialele. Asta s-a întâmplat după ce mi-a cerut inițial alt acces la contul Google, tot în timpul transferului (aveam acces la contul Google și pe celălat telefon).

Evident, scria undeva dedsubt mic de tot că e vorba de FBL dar Cotea Spătarul se aștepta la porcării de acest gen.

Mis e pare o măgărie că-ți bagă astfel de faze în timpul unui transfer legitim!!!

Manailescu
Începător

Și eu de asemenea. Am intrat pe moovit și imediat s-au activat. Trebuie să-i contactam pe cei de la acel site, dar nu știu cum. 

Datele de contact sunt: 0318262751 sau e-mail la adresa info.ro@ccsupport.biz

LeaveYou
Începător

Am sunat la 0318262751 si m-am dezabonat.

MRL85
Începător

Buna! Am patit-o si eu astazi. Cred ca si Orange are o responsabilitate, e vorba despre un contract incheiat intre parti, de ce sa imi apara o plata abuziva pe factura in conditiile in care eu nu m-am abonat niciunde?

Robcio
Începător

Salut am facut si eu aceeasi gresala cum ai rezolvat ?

Am sunat la nr 0318262751, iti raspunde un agent si spui ca vrei dezabonare. Iti confirma dezabonarea.

 

Salut, pentru recuperarea banilor pentru prima plata, tine cont de cele de mai jos:

Atunci când țara dvs. de reședință face parte din Uniunea Europeană

și ați achiziționat un abonament, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un abonament în termen de 14 zile fără a furniza niciun motiv. Perioada de retragere va expira după 14 zile de la data achiziționării abonamentului. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage de la achiziție printr-o declarație fără echivoc. Puteți utiliza formularul de retragere model european anexat, dar acesta nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea dumneavoastră privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageți de la achiziție, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din achiziție. Nu veți suporta nicio taxă ca urmare a unei astfel de rambursări. Dacă ne oferiți Serviciul în perioada de retragere, ne veți plăti o sumă proporțională cu ceea ce v-a fost furnizat până când ne comunicați retragerea dvs. din abonament, în comparație cu acoperirea completă a abonamentului. Dreptul de retragere nu se aplică pentru reînnoirea abonamentului."

SMS cu STOP FBL la nr 3800

BogdiP
Junior

Prin telefon la 0318262751. 

Alex_Be
Angajat Orange

Trimite SMS la numarul 3800 cu "STOP FBL" asa cum e scris cu litere mari.Am primit confirmare de la acelasi numar ca m-am dezabonat cu succes de la Footballers Lives

Phloryus
Junior

Nu te-ai abonat omule. Te-au abonat ei fara acordul tau.

Eug1
Începător

Da, este un caz tipic de inselaciune urmata de frauda.

Pentru ca Orange sa nu mai fie complice la aceste tipuri de actiuni recomand urmatoarele:

1. Ar trebui implementat (si este simplu de facut) o a doua validare a acestor plati. ex: "Sunteti de acord cu plata a 4 euro la serviciul footballers lives 2? Da/Nu." Ce te faci daca maine iti vin 6000 de euro la plata pentru un nou serviciu frauda?

2. Dezactivezi orice plata prin serviciul Orange, cu exceptia platii facturii lunare. Si aici Orange ar trebui sa gandeasca o politica simpla. Implicit sa nu ai activata nicio plata, iar apoi fiecare utilizator sa isi poata selecta dintr-o lista serviciile la care subscrie sa plateasca prin Orange. Ex: Orange, Parcari, Taxa pod, etc. Daca selectez "Toate" atunci poti plati orice serviciu prin Orange. Comportamentul actual, prin care implicit poti plati orice, se  numeste falie de securitate si denota lipsa de profesionalism.

3. Tot Orange sa sesizeze OPC in acest sens, fiind indirect responsabil de aceste fraude si sa contribuie la prinderea infractorilor.

Cu stima.