anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament la Footballers Lives

Simo_
Începător

Salut, am facut din greseala abonament la Footballers Lives. Știe cineva cum mă pot dezabona? 

1 Soluţie acceptată‚

Nichiliion
Începător

sună la  0318262751 si dezactivează-te

sau poți trimite e-mail la adresa info.ro@ccsupport.biz

Vizualizare soluţie în postul original

53 Răspunsuri 53

Pai eu acum o sapt am activat și mi-a tras 3, 99 euro...si azi la.fix o sapt iar mi-a tras 3, 99... si am deja cost 7, 98 euro... Sper ca funcționează...nu găsesc altundeva nici un info despre Footballers Lives ca să ma pot dezabona.

Și eu am o problemă...se pare că este al doilea mesaj de genul 

Plata in valoare de 4.05 euro prin FootballersLives a fost efectuata cu succes. Iti multumim.

 

 

Deja observ că am cost suplimentar de 8,05 euro...

 

Nu a fost alegerea mea. Poate din greșeală.  Vă rog să mă ajutați să mă dezabonez! Nicăieri nu pot vedea aplicația asta...e de-a dreptul un scam care nu face onoare companiei Orange!

 

 

Multumim. M-am dezabonat si eu, sper sa functioneze.

Merge și pentru Football era Lives 2? 

Sesizare privind posibile practici frauduloase

Stimați reprezentanți,

Doresc să semnalez posibile activități de tip înșelăciune desfășurate de entități care operează sub diverse denumiri încă din anul 2010 și care refuză să ofere informații de identificare ale societății.

Am contactat telefonic următoarele numere, asociate diferitelor denumiri comerciale:

Nr. Tel.: 031 826 2751 – NTH Mobile

Nr. Tel.: 031 826 2754 – Footballers Lives (fblives.net)

Nr. Tel.: 0800 360 130 – (număr fără identificare clară), dar se prezinta ca Footballers Lives

Adresa de e-mail comunicată: info.ro@ccsupport.biz

Menționez că NTH Mobile s-a prezentat telefonic drept partener Orange, însă la solicitarea mea de a furniza CUI-ul companiei sau alte date oficiale de identificare, reprezentanții au refuzat să ofere aceste informații. Acest comportament ridică suspiciuni serioase privind transparența și legalitatea activităților desfășurate.

NTH Mobile - info.ro@ccsupport.biz - activează din 2010
NTH MOBILE SRL - Cod Unic de Înregistrare: 27022280
Adressa: BUCUREȘTI, sector 4, Str. CAL. VĂCĂREȘTI, Nr. 391, Et. 3, județ BUCUREȘTI

Sper sa va ajute. 

Simo_
Începător

Mulțumesc! Am rezolvat la acest număr. Am sunat la orange și mi-au dat acest număr. 
Mulțumesc tuturor pentru ajutor! 

Mă bucur că ai reușit.

Atunci când te abonezi din greșală este bine sa obții și numărul necesar dezabonării dintr-o sursa sigura.

Buna,

La ce numar ai sunat pentru dezabonare. Am facut si eu din greseala acelasi lucru.

Multumesc !

MihaelaA
Ex Community Manager

Salut, @Claudia19. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Numărul este cel menționat în soluție: 0318262751. Să ne spui dacă ai reușit. 

Buna! Ai primit si o confirmare? Si eu am sunat dar nu am primit nicio confirmare...

 

Salut! E hăckuială curată.... Eu am pățit-o în urmă cu jumătate de oră în timpul unui proces de transfer a informațiilor de pe un terminal pe altul. În timpul transferului mi-a intrat un cod QR care spunea numai ceva de genul "scanează" și care părea legitim. Am dat, mi-a dat un link și eu de bună credință am accesat linkul și am introdus credențialele. Asta s-a întâmplat după ce mi-a cerut inițial alt acces la contul Google, tot în timpul transferului (aveam acces la contul Google și pe celălat telefon).

Evident, scria undeva dedesubt mic de tot că e vorba de FBL dar Cotea Spătarul se aștepta la porcării de acest gen.

Mi se pare o măgărie că-ți bagă astfel de faze în timpul unui transfer legitim!!!

baloiucatalin
Începător

Buna seara, am sunat la relatii clientii si am cerut blocarea platilor catre acel numar. Am intrat si pe site-ul acela, dar exista doar optiunea scrie un mesaj si te vor contacta ei.

MihaiC99
Campion

O metodă alternativă de dezabonare de la serviciul footballers lives o puteți găsi și pe site-ul furnizorului:

Dezabonare prin trimitere SMS la numărul 3800 cu textul STOP FBL 

https://romania-fblives.com/ 

1000002998.jpg

Buna tuturor,

Pentru cei care au apelat doar la dezabonare, mesajul este tardiv, dar pentru cei care vor ma fi pacaliti, cum am patit-o si eu ieri seara, trebuie sa stiti ca:

Atunci când țara dvs. de reședință face parte din Uniunea Europeană

și ați achiziționat un abonament, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un abonament în termen de 14 zile fără a furniza niciun motiv. Perioada de retragere va expira după 14 zile de la data achiziționării abonamentului. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage de la achiziție printr-o declarație fără echivoc. Puteți utiliza formularul de retragere model european anexat, dar acesta nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea dumneavoastră privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageți de la achiziție, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din achiziție. Nu veți suporta nicio taxă ca urmare a unei astfel de rambursări. Dacă ne oferiți Serviciul în perioada de retragere, ne veți plăti o sumă proporțională cu ceea ce v-a fost furnizat până când ne comunicați retragerea dvs. din abonament, în comparație cu acoperirea completă a abonamentului. Dreptul de retragere nu se aplică pentru reînnoirea abonamentului."

Eu am sunat si mi-au confirmat ca imi vor restitui in 30 de zile banii. Am solicitat un nr de inregistrare al convorbirii. Sper sa functioneze.

Succes!

Am incercat sa introduc site-urile aferente acestor servicii pentru ca cei care s-au abonat din greșală să poată vedea la ce s-au abonat.

Cine citește termenii și condițiile are de câștigat.