anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau adresa de email pentru sesizari!

Giubega_Valeria
Începător
Vreau adresa de email pentru sesizari!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bună, Valeria, Adresa de email la care poți trimite sesizare este serviciul.clienti@orange.ro, dar sigur că poți să trimiți și din secțiunea Contact a My Orange, poți și să suni la 300, etc. Îți urez succes, orice probleme ai avea!

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Bună Valeria. Aici, la link-ul atașat mai jos, poți completa un chestionar iar un opearator Orange va lua contact cu tine. Link: https://www.orange.ro/contact/ Dacă răspunsul meu te-a ajutat, nu uita să-l recompensezi prin apăsarea SOLUȚIEI din STÂNGA JOS!

teacher_
#StarMember
Bun venit in comunitate! Adresa de mail pentru sesizări este serviciul.clienti@orange.ro Dar, vreau sa te întreb, ce sesizare vrei sa faci? Poate te poate ajuta și unul dintre membrii comunității....

Vreau să schimb contul de e-mail 

Salut.

Banuiesc ca nu are legatura cu subiectul, corect?

Daca vrei sa schimbi adresa de email de contact, o poti face din My Orange cu un click aici. Adresa de email cu care te loghezi nu poate fi schimbata.

Client Orange

Am semnal 100% dar eroare 811 pe ecran. Ce se întâmplă? 

Salut, @Barbu112 ! Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Avem un topic asemănător aici https://comunitate.orange.ro/t5/tv/rezolvat-eroare-811-lipsa-semnal-audio-video/td-p/92321. 

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bună, Valeria, Adresa de email la care poți trimite sesizare este serviciul.clienti@orange.ro, dar sigur că poți să trimiți și din secțiunea Contact a My Orange, poți și să suni la 300, etc. Îți urez succes, orice probleme ai avea!

Vrea să fac o sesizare in legatura cu scumpirea abonamentului cu cod 40454944328678,pentru ca in contract nu am semnat pentru nicio scumpire,si să tediati problema .Vrea sa precizez ca nu am primit nici o instintare în legătură cu nici o scumpire.Orcum nu o să plătesc in plus ,decît pe ce am semnat contractul.vă multumesc.

Salut, Aur! Bun venit în Comunitate!

Poți face o sesizare prin oricare din metodele de contact de aici - https://www.orange.ro/contact/

Buna ziua! Ce pot

adrian87n
Cunoscător
in functie de sesizarea dvs : Sesizari generale : serviciul.clienti@orange.ro Sesizari aplicatii Magazin Play : aplicatii@orange.com

delfinas
#StarMember
Valeria, dar ce s-a întâmplat așa de rău, de erai așa supărată și imperativă la ora aia?

Daniel13
Începător
Bună ziua! Am încărcat ieri o cartela de 5 euro cu credit și am aplicat opțiunea nelimitat în rețea și 1000 de minute cu 5 GB. La vreo ora fără sa sun pe nimeni ma găsesc cu 900 de minute. Unde e 100?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Scrie-le pe Chat Djingo și vezi ce și cum. Baftă!