anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau adresa de email pentru sesizari!

Giubega_Valeria
Începător
Vreau adresa de email pentru sesizari!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Bună, Valeria, Adresa de email la care poți trimite sesizare este serviciul.clienti@orange.ro, dar sigur că poți să trimiți și din secțiunea Contact a My Orange, poți și să suni la 300, etc. Îți urez succes, orice probleme ai avea!

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Bună Valeria. Aici, la link-ul atașat mai jos, poți completa un chestionar iar un opearator Orange va lua contact cu tine. Link: https://www.orange.ro/contact/ Dacă răspunsul meu te-a ajutat, nu uita să-l recompensezi prin apăsarea SOLUȚIEI din STÂNGA JOS!

teacher_
#StarMember
Bun venit in comunitate! Adresa de mail pentru sesizări este serviciul.clienti@orange.ro Dar, vreau sa te întreb, ce sesizare vrei sa faci? Poate te poate ajuta și unul dintre membrii comunității....

Vreau să schimb contul de e-mail 

Salut.

Banuiesc ca nu are legatura cu subiectul, corect?

Daca vrei sa schimbi adresa de email de contact, o poti face din My Orange cu un click aici. Adresa de email cu care te loghezi nu poate fi schimbata.

Client Orange

Am semnal 100% dar eroare 811 pe ecran. Ce se întâmplă? 

Salut, @Barbu112 ! Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Avem un topic asemănător aici https://comunitate.orange.ro/t5/tv/rezolvat-eroare-811-lipsa-semnal-audio-video/td-p/92321. 

 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Bună, Valeria, Adresa de email la care poți trimite sesizare este serviciul.clienti@orange.ro, dar sigur că poți să trimiți și din secțiunea Contact a My Orange, poți și să suni la 300, etc. Îți urez succes, orice probleme ai avea!

Vrea să fac o sesizare in legatura cu scumpirea abonamentului cu cod 40454944328678,pentru ca in contract nu am semnat pentru nicio scumpire,si să tediati problema .Vrea sa precizez ca nu am primit nici o instintare în legătură cu nici o scumpire.Orcum nu o să plătesc in plus ,decît pe ce am semnat contractul.vă multumesc.

Salut, Aur! Bun venit în Comunitate!

Poți face o sesizare prin oricare din metodele de contact de aici - https://www.orange.ro/contact/

Buna ziua! Ce pot

Buna am semnat l oferta de prelungire a abonamentului nu au trecut cele 14 zile doresc sa reziliez abonamentul astept sa fiu contactata insa nu ma ia nimeni in seama ce pot face?merg in magazin sa va restitui cadou care am zis sa nu il doresc telefon cu butoane !!

Salut, Bianca!

Dacă ai depus o sesizare către Serviciul Clienți, recomandarea noastră este să aștepți să fi contactată de colegii noștri.

Oferta a fost semnată online sau în magazin?

Ia fost semnalata si online si la telefon nu suna nimeni!nu le pasa au fidelizat prelungit abonamentul gata atata i-a interesat 

adrian87n
Cunoscător
in functie de sesizarea dvs : Sesizari generale : serviciul.clienti@orange.ro Sesizari aplicatii Magazin Play : aplicatii@orange.com