anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

telefonul este 'ocupat' fara motiv

vasca
Junior
De ceva vreme cand sunt apelat cel care ma apeleaza primeste mesajul de 'ocupat' fara ca eu sa fiu angajat in vreo convorbire. Care este explicatia?
10 Răspunsuri 10

Pololică
#StarMember
Raspunsurile pot fi multiple. Cum stai cu semnalul? Ai redirectionarea activa? Ai apelurile (de primire) blocate?

arsradu
#StarMember
Daca nu esti intr-o convorbire, probabil ca acel ton nu e de "ocupat", e de "respins". Sau altfel spus, nu se poate face conexiunea. De obicei...din cauza semnalului sau a problemelor de retea. Fie pe partea ta, fie pe partea apelantului.
Client Orange

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Să nu ai pus acel apelant pe lista neagră. O altă explicație cred că poate fi că semnalul este la limita. Eventual, comută rețeaua pe 2g/ 3g și vezi dacă mai ai problema aceasta. Nu știu dacă reușești, dar merită încercate tot felul de variante. Dacă nu funcționează, trebuie apelat la suportul Orange. Baftă!

FLo1
#StarMember
@Vasca: Bun venit în Comunitate. Ton de "ocupat" primești doar atunci când fie apelurile primite sunt respinse automat din configurarea apelurilor, dacă se respinge manual de către apelat, sau dacă nu este activă funcția "apel în așteptare" iar destinatarul apelului este într-o convorbire la acel moment. Pentru cazuri de genul "semnal slab sau lipsa semnalului" feedbackul este un mesaj vocal care anunță apelantul de imposibilitatea efectuării apelului. O analiză a contului s-ar impune, sau chiar verificarea SIMului într-un alt telefon.

vasca
Junior
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Tocmai am rugat un prieten sa ma sune si zice ca dupa un 'first ring' incepe sa auda un semnal de bip-uri....si nimic altceva....

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Trebuie făcută o sesizare din secțiunea Contact a My Orange și sper să rezolvi! Este ceva ce implică verificarea contului personal și numai cei de la Orange pot face asta! Îți urez succes!

vasca
Junior
Multumesc inca odata tuturor pentru raspunsuri. Am trimis un email la serviciul clienti orange. O zi buna tuturor.

FLo1
#StarMember
@vasca: Aș zice că ai un mobil cu un comportament de.... fax. :)) Sper să rezolvi problema cu cei de la suport Orange. Te așteptăm cu un feedback.

DanielaH
Moderator
@vasca, s-a rezolvat situația?

vasca
Junior
Buna tuturor, Am schimbat aparatul si SIM-ul si nu am mai avut probleme de atunci. Multumesc tuturor.