anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cod puk

Dumi_didur
Junior
Intamplator am introdus greșit codul pin. Am codul puk. L-am introdus, tot ok. Am ales noul cod pin, am introdus de 2 ori (noul pin si confirmare pin). Si iar ma redirectioneaza catre codul puk, ca si cum l-am introdus gresit. Mai am 4 încercări si imi blocheaza cartela. Eu am nevoie de ea urgent, sunt peste hotare. Multumesc
10 Răspunsuri 10

Vio73
Campion certificat
Salutare! Detalii despre codul pui ai aici: https://www.orange.ro/help/am-blocat-codul-pin-cum-aflu-codul-puk-91 Sper că la asta te referi! Baftă!

Dumi_didur
Junior
Da. Am acest cod puk, l-am introdus, m-a pus ulterior sa setez un nou cod pin, am pus de 2 ori noul cod pin (insasi codul pin si confirmare), dupa iar m-a trimis sa pun cod puk, ca si cum il pusesem gresit si s-a redus din incercari. Sunt 10 încercari, mai am 4.

DanielaH
Moderator
@Dumi.didur, ești sigur că PUK-ul este corect? De unde l-ai obținut? De câte ori ai introdus PIN-ul greșit?

Dumi_didur
Junior
Da. Am acest puk din 3 surse, am sunat la Orange si din aplicatie, cum a indicat domnul mai sus, si de la chat box.

Dumi_didur
Junior
De 3 ori. E numarul soacrei. Din greseala a pus pin-ul gresit. A incurcat cartela

DanielaH
Moderator
Ciudat ... SIM-ul se blochează definitiv doar după introducerea codului PUK de 10 ori greșit. Nu știu dacă ajută, dar poate incerca un restart la telefon sau chiar introducerea cartelei într-un alt telefon?

Dumi_didur
Junior
Am dat restart si la fel mi-a facut. Nu sunt in Romania si asta cel mai mult deranjează. Nu pot da de nici un operator, spun ca ceva nu functioneaza. In chat din aplicatie, de jumate de zi ma tot rog sa imi raspunda. Nasoala treaba

arsradu
Specialist certificat
Vezi sa nu fie PIN-ul telefonului... N-ar trebui sa-ti ceara PUK in cazul asta... Dar stiu si eu? Incearca de asemenea, SIM-ul intr-un alt telefon. Eventual un telefon simplu, cu butoane. Vezi daca iti cere PIN/PUK si acolo. Si, recomandarea mea, daca nu-ti trebuie neaparat SIM PIN, dezactiveaza-l. E confusing, in special in combinatie cu PIN-ul telefonului. De asemenea, trebuie verificat, eventual cu cei de la relatii clienti, daca seria SIM-ului (cea de pe SIM-ul fizic si cea din baza de date Orange) mai e aceeasi. Mi-e sa nu se fi facut o schimbare de SIM la un moment dat, si PUK-ul afisat sa fie de la SIM-ul vechi, ca atunci n-o sa mearga niciodata.

Vio73
Campion certificat
Și eu cred că s-a creat o confuzie între cele două și de aici toată problemă. Din păcate, nu prea știu ce se mai poate face. Îmi pare rău!

DanielaH
Moderator
@Dumi.didur, ai reușit să deblochezi SIM-ul?